dinsdag 30 november 2021

Nog een grote chocolademunt

Vorige week dinsdag liet ik al drie chocolademunten zien die ik maakte als schoencadeautje voor mijn zoon en onze nichtjes. Ik had er nog één liggen die ik niet zo aansprekend vond voor jonge kinderen. Een week geleden had ik nog geen idee waar de munt heen moest, maar gisteren heeft de munt een plekje gekregen. Ik gaf hem aan mijn lieve duo-collega die wel even een hart onder de riem kan gebruiken.


Stiekem vind ik zelf deze munt het mooist. Ik ben echt een beetje verliefd op deze silhouetten. Zou ik dan toch nog eens moeten investeren in materialen voor Sinterklaas?


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Paper set Sint & Piet  
Marianne Design Creatable Horizon Amsterdam LR0494
Marianne Design Creatable Sint & Piet LR 0496
CarlijnDesign Cirkels CDSN-0122 
Carlijn Design Clear stamps Alfabet Modern CDST-0046



Groetnis, Nynke


7 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!