dinsdag 23 november 2021

Sinterklaas - schoencadeautjes

 In oktober riep ik dapper dat mijn energie weer aardig terug begon te komen, na ziek te zijn geweest van het coronavirus. Daar heb ik behoorlijk op terug moeten komen. In de herfstvakantie ging het prima hoor, maar zodra ik weer begon met werken, viel het me vies tegen. De eerste weken kwam ik eigenlijk niet verder dan werken, eten, lezen en slapen. En nu nog moet ik activiteiten in mijn vrije tijd spaarzaam plannen. Gelukkig lukt het werken weer én gisteren en vandaag heb ik eindelijk ook weer lekker gefreubeld.


Een knutselvriendin stuurde een appje, of ik weer eens zin had om samen te knutselen. Hoewel ik nog niet veel inspiratie had, zei ik toch ja. Ze liet me weten dat ze van een kennis een aantal Sinterklaas-snijmallen te leen had, en of ik het leuk vond als ze die mee zou nemen. Nou, echt wel! Daar kreeg ik wel inspiratie van.


Ik had bij Marleen van der Most zulke leuke versierde XL chocomunten gezien, daar wilde ik ook wel eens een poging aan wagen. Man, wat was dat leuk! Gisteravond tijdens de knutseldate veel materialen gestanst en in elkaar gezet en vanochtend de munten afgemaakt.


Ik maakte er vier (want één is veel te weinig). Drie daarvan zie je hier. Eén voor onze zoon, en twee voor mijn nichtjes. De vierde heb ik nog geen bestemming voor. Die is zeker ook mooi geworden, maar vind hem niet zo geschikt voor jonge kinderen. Hopelijk vindt die ook nog een plekje...


Gebruikte materialen:
Marianne Design Craftable Present Bag by Marleen CR1487
Marianne Design Craftable Presents by Marleen CR1488
Marianne Design Craftable schoentje zetten by Marleen CR1489
Marianne Design Creatable Sinterklaas LR0446 
Marianne Design Collectable Eline’s Paard & Eenhoorn COL1408 
Marianne Design Paper set Sint & Piet 
Marianne Design Clear stamp Kerstpost by Marleen CS1069 
CarlijnDesign snijmallen Cirkels CDSN-0122


Challenge:


Groetnis, Nynke




11 opmerkingen:

  1. Wat fijn je weer te zien Nynke.
    Miste je nl al, wat een ellende die covid. Hopelijk blijft het nu goedpl gaan met je...

    Je sint munten zijn gaaf! Doen menig
    Kinder en volwassen💚 sneller kloppen.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze ontzettend leuk Nynke! Goed idee van je knutselvriendin om je uit te nodigen. Lekker ontspannen aan de freubel en je hebt ontzettend leuke Sintmunten gemaakt.
    Hopelijk heb je genoeg antistoffen nu..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hoor je wel vaker, 2 stapjes vooruit, 1 terug.
    Neem er de tijd voor want hoe meer je er tegen vecht, hoe langer het gaat duren.
    Wat fijn dat je zo geïnspireerd werd door de leuke sinterklaas stansjes. Leuk is dat hè, lenen van iemand, dan heb je ineens allemaal andere dingen tot je beschikking.
    De laatste, misschien voor je man, als je je zoon de ene geeft, krijgt je man de andere, is dat een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je choco munten zijn supergaaf geworden! Goed dat je op de knutseldate bent ingegaan, het begin is er nu weer. Heel langzaam aan zal het weer beter gaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke chocomunten leuk idee en met leuke details versiert
    fijn dat je weer opknapt ook al gaat het langzaam
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vervelende lange nasleep van die corona. Niet leuk.
    Maar fijn dat je door de knutseldate weer iets moois hebt gemaakt. Erg leuk die munten!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke munten heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje is het geworden. Leuk de munten.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Sinterklaas" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat balen Nynke dat het zo'n nasleep heeft die corona.
    Wij zitten er nog middenin, nog in quarantaine na besmetting via de kleinkinderen.
    Je munten zijn prachtig geworden en fijn dat het ook weer lukte samen knutselen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke chocomunten Nynke, ik heb er ook een paar gemaakt, hopelijk gaat het spoed weer beter met je, sterkte ermee
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me heerlijk om die XXL chocomunten te ontvangen zeker als ze zo bijzonder uitzien
    Gezellig dat je meedoet met onze "Sinterklaas" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!