maandag 29 november 2021

Hiep hoera, 7 jaar!

Gisteren had ik een goede dag, en heb ik heerlijk een avondje geknutseld. Ik heb dit blogje er meteen maar achteraan getikt, nu ik er de energie nog voor heb...

Deze kaart maakte ik voor Nienke. Ze is vandaag jarig en ze wordt 7 jaar. Het cadeautje kan ik nog even niet langsbrengen, maar een kaartje sturen kan natuurlijk wel!
Ik gebruikte materialen van verschillende merken, ook wel eens leuk. Vaak grijp ik naar mallen van hetzelfde merk, omdat het dan over het algemeen goed bij elkaar past, maar deze keer werd een beetje een ratjetoe.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Paard & Eenhoorn COL1408 
CarlijnDesign snijmallen Gefeliciteerd Hoera CDSN-0126 
Love2Craft Cijfer snijmal
CraftSensations designpapier


Groetnis, Nynke







7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige eenhoorn en leuke paarse kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je een goeie dag heb moet je er gebruik van maken, gelukkig is het afgenomen.
    Leuke kaart, meisjes van die leeftijd zijn dol op Unicorns, je scoort dus altijd goed met deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !!!
    Fijn dat je je even beter voelde !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer lekker kon knutselen. Toch altijd fijn als het weer kan.
    Je hebt een super mooi kaartje gemaakt, zulke leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ratjetoe aan stansen maakt niet uit want het is een heel leuk kaartje geworden voor de jarige! Hoop dat je energie stukje bij beetje weer terug komt...sterkte!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met dei eenhoorn. Meisjes vinden het geweldig volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!