maandag 22 maart 2021

Alcoholinkt #2

Na het maken van deze kaart had ik nog een klein stukje papier met inkt over. Weggooien doen we natuurlijk niet, daar vind ik het Yupo-papier te duur voor en de resultaten te mooi. Ik sprayde er met een spuitflesje nog wat alcohol over en dat zorgde voor een mooi druppeleffect.


Ik baseerde de layout losjes op een sketch die ik lang geleden eens bewaarde op Pinterest (wat is dat ook een heerlijke bron van inspiratie!). Daarna embosste ik het tekstje en daar vernielde ik bijna mijn kaart mee. Het kunststof Yupo-papier reageerde niet zo best op de hitte en krulde op. Gelukkig zag ik het snel en was het maar een beetje. Ik knipte het gekrulde randje eraf, en verbloemde dat met een klein hartje. Nog wat glinstersteentjes maakten deze CAS-kaart af.


Gebruikte materialen:
Alcohol inkt AliExpress
Yupo-papier
Hunkydory plaksteentjes
Snijmal Ali Express
Marianne Design Gefeliciteerd snijmal KJ1721 (tekststempel)

Groetnis, Nynke



16 opmerkingen:

  1. Hoi
    Prachtig kaartje zo mooi de kleuren alcoholinkt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi en intens zijn de kleuren alcoholinkt, mooie afwerking, fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerkje Nynke,erg mooi.
    Leuk ook hoe wij meestal wel een creatieve oplossing bedenken bij het maken van een “foutje”...als je niks gezegd had dan hadden we het niet geweten :-)
    Een fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Mooi afgewerkt met de gouden accenten en zo doen wij het ook, restjes of stansjes bewaren, duurt soms even, maar komen altijd een keer weer van pas

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaart Nynke.
    Een leuk kunstwerkje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig was je erop tijd bij om dit leuke kaartje nog te redden. Heel tof met de "gouden" accenten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart.
    Je krijgt echt een mooi effect met de alcoholinkt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt gelijk hoor, zonde om weg te gooien. Wat een mooie CAS kaart is het zo geworden.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig dit kaartje en inderdaad weggooien is geen optie, je hebt het prachtig kunnen gebruiken....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo herkenbaar kleine foutjes verbergen door er iets op te plakken. Doe ik ook vaak. Dus nu weet je als je een keer een steentje ofzo op mijn kaart ziet er wat onder zit. Maar is gelukkig niet altijd zo. Weggooien vind ik ook altijd zo zonde. Groot gelijk dat je er nog zoiets mooi mee hebt gemaakt. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zo een restje op de kaart te verwerken.je kaarten van hieronder zijn ook erg leuk. Gefeliciteerd met je top plekje. Altijd fijn en een eer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het foutje heb je mooi verdoezeld. Het is een mooi kaartje geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nynke.
    Ik ben je terug gaan volgen!!
    Ik ga straks eens even rondkijken op je blog.
    Gezellig hoor.
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi en gelukkig heb je het papier kunnen redden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel knap gemaakt dit kaartje! Ik heb nog nooit van Yupo papier gehoord, ik zal het eens googelen!
    Je foutje heb je mooi opgelost!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!