donderdag 25 maart 2021

Kerstkaart week 12

 De inspiratie voor de wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas wilde niet zo tot mij komen de afgelopen week. Ik had zelfs al bedacht om anders maar een 'smokkelkaartje' in te zetten: een kaart samengesteld uit zo'n blok met uitdrukvellen. Gisteren was ik weer eens vroeg wakker en scrolde wat door mijn leeslijst en kwam daar een leuke sketch tegen bij Atlantic Hearts Sketch Challenge. Zomaar was daar ineens het idee voor deze kaart!


Ik ben meteen maar opgestaan en kerststerren gaan stansen. Op een A6 kaart kreeg ik het net niet mooi passend, dus zocht ik een stencil van Dutch Doobadoo op. Biedt net wat meer ruimte, en zo kan ik deze kaart ook mooi insturen voor de challenge van De Egel.


Gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo Crafty Kit Gentleman (het stencil uit de set)
Snijmal grote kerstster AliExpress
Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen CR1478
Marianne Design Craftable Sprigs CR1495
Marianne Design Clear stamp Kerstpost by Marleen CS1069
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078
Designpapier Craft Sensations

Challenges:
52WTC
De Egel (vormenkaart)
CHCC


Groetnis, Nynke





27 opmerkingen:

  1. Prachtige vormkaart Nynke met de mooie kerstbloemen, geslaagde kaart, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! en een geweldige bewerking van de sketch. Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij het zien van de sketch zelf zou afgehaakt hebben .... toch voor een kerstkaart. Maar wat heb jij er iets prachtigs van gemaakt!
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Gelukkig is je inspiratie toch nog gekomen, daar zijn de vroege ochtenden perfect voor.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart.
    Gelukkig kwam de inspiratie weer op tijd terug.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart heb jij op de vroege morgen in elkaar gezet...petje af!!!
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Nynke met die kerstrozen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat leuk dat er op jouw kaart ook kerstrozen staan! Het is een mooie kaart en een leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de kerstrozen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge, zo vroeg uit de veren, en meteen zo'n leuke kaart maken met die mooie kerstrozen! Leuk hoor!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kerstkaart en hoe mooi dat je dan ineens een idee krijgt Nynke en nog wel zo mooi uitgepakt....mag je trots op zijn! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kerstkaart! Knap dat je idee kreeg bij de sketch want ik zou niet verder komen dan 6 bloemen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart, erg leuk met zo veel bloemen!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem prachtig geworden, het is net een ornament wat je op een deur zou kunnen hangen! De traditionele kerstkleuren, daar houd ik erg van en de goudkleurige tekst in het midden vind ik ook erg mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, dat de inspiratie in eens toesloeg, Nynke! En leuke term "smokkelkaartje" :-) maar deze week dus niet nodig.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk model kerstkaart Nynke....mooie kaart volgens de sketch gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat leuk bedacht en uitgevoerd Nynke. Mooie vorm en heel feestelijk gedecoreerd. Ik herken dat wel hoor van geen inspiratie hebben en dan ineens door iets toch wel inspiratie te krijgen. Bij mij gebeurt dat vaak tijdens het wandelen met de hond hihi.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie, ECHTE kerstkaart die je bedacht hebt.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart weer Nynke, echte kerstkleurtjes.
    Ik heb er deze week ook even over na moeten denken wat ik zou gaan maken, soms heb je dat weleens.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt Nynke...een hele gave van vorm en met prachtige poinsettias erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amazing job and very creative! It's a beautiful Christmas card. Thank you for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a pretty card. Thanks for sharing with us at CHNC.

    DT Stacey

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooi dit leuke model !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. handig he zo'n schets, werk ik ook graag mee.
    Heel mooie kaart, leuke vorm gebruikt en tof met al die bloemen en de fijne takes ertussenuit.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card, love the fun shape! Thanks for playing with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoe herkenbaar, soms weet je het niet en dan ineens heb je het en rolt er een prachtige kaart uit je hand. Mooi geworden. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very Pretty! I love poinsettias! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great use of the sketch! Thank you for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!