zaterdag 20 maart 2021

Geboortekaartjes met sketch

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn kerstkaartje van afgelopen donderdag. Die doen mij zó goed, en zorgen ook zeker voor motivatie om het bloggen te blijven doen. Gelukkig begint ook het knutselen weer wat op gang te komen!

Omdat mijn voorraad geboortekaartjes nog steeds niet helemaal op peil is, was meedoen aan de challenge van 4 Seasons Challenge Blog deze maand een must. Wat een superleuke opdracht is het: maak twee geboortekaartjes in dezelfde stijl of layout, maar in twee verschillende kleuren.


Een tijdje terug, tijdens een gezamenlijk knutselavondje met mijn duocollega, maakte ik twee konijntjes in een mandje. Die kwamen nu natuurlijk goed van pas! Ik kwam dinsdag een leuke sketch tegen bij Tuesday Morning Sketches, dus daar maakte ik lekker gebruik van. Ik heb er inmiddels al meer voorbij zien komen bij andere bloggers, het is dan ook een leuke deze week!


Helaas had ik bij het kiezen van de kleuren van het mandje geen rekening gehouden met mijn Eline's Babies papierblok. En dus paste het blauwe totaal niet bij het blauw uit dat blok. Ik moest dus even verder zoeken in mijn voorraadje papier. Dat lukte gelukkig en zo zweven de kleine konijntjes in hun mandje door de lucht.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Baby Bunny COL1463
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Babies Pink PB7050
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Summer Picnic PB7056
Marianne Design Clear stamp Eline's baby teksten CS0171
Snijmal Ballonnen Action
Designpapier Craft Sensations
Designpapier DécoTime

Challenges:
4SCB
TMS (pink card)
Animal Friends (blaue Karte)


En het blijft leuk, een topnotering! Zeker nu het knutselen de afgelopen weken niet zo wilde lukken, is dit een extra opsteker. Deze keer bij Hobbyvision, toevallig ook met geboortekaartjes:




Groetnis, Nynke








29 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je reacties op mijn blog.
    Hier staan ook prachtige creaties.
    Ik ben je ook gaan volgen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk je kaartjes mooie combi van papier en stansen, gefeliciteerd met je toppertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om je zo snel weer te zien op de Blog en met hele lieve, schattige babykaartjes. Heel leuk gedaan met die konijntjes in een luchtballon. En ook weer een top plekje, super gedaan: van harte gefeliciteerd!

    Fijn weekend en tot de volgende kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik linkte net mijn kaart bij TMS en zag deze leukerd van jou staan Nynke, wat zijn ze schattig!! Je bent er toch goed ingeslaagd om er mooi papier bij te vinden!
    Een fijn weekend nogmaals en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en schattige kaarten heb je gemaakt Nynke.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.
    Zo lief met de konijntjes in hun mandje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is twee schattige kaarten geworden Nynke. De konijntjes zijn zo leuk in het mandje. Vooral doorgaan je maakt leuke kaarten! Dat vinden er meer, want je hebt al een leuke topper. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes! En je toppertjes ook! Fijn dat de inspiratie weer terugkomt, je hebt soms zo'n periode. Ik heb het de laatste tijd erg druk en kom niet aan bloggen toe en ook de freubel staat op een lager pitje. Ideetjes zijn er wel, nu nog de tijd. Maar dat komt wel weer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er totaal geen erg in gehad dat het knutselen niet zo lukte bij je, de ene na de andere mooie kaart laat je zien....dit zijn toch ook dotjes!!! Gefeliciteerd met je top plekje Nynke!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt Nynke.
    Fijn dat je weer een beetje zin krijgt om kaarten te gaan maken.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaartjes en gefeliciteerd met je topplaatsje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabelhafte Babykarten. Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer 2 van die lieve babykaartjes. Soms is het handig om diertjes in het voren te maken maar soms is het dan weer lastig om er het juiste papier bij te zoeken. Het is je goed gelukt!
    Gefeliciteerd met je eerste plek bij Hobby Vision!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn je babykaarten schattig Nynke. Heel leuk hoe je de sketch uitgewerkt hebt. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nynke,
    nou gelukkig dat je inspiratie en motivatie haalt uit de reacties en de blogbezoeken. EN natuurlijk als je in een top3 of 5 terecht komt. Dat is altijd heel motiverend.
    Deze kaartjes zijn allebei ook weer zo leuk en lief! Herkenbaar van dat papier. Ik ben ook zo'n Pietlut, die exact de juiste kleur erbij wil hebben. Een ander ziet het nauwelijks, maar wij wel hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig, ook ik kan best wel lang zoeken naar hét perfecte papiertje..Je maakte 2 schattige babykaartjes en ook leuk dat je in de prijzen viel met 2 andere babykaartjes, ik ga je ook volgen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat is leuk een top notering, daar kun je echt wel blij van worden. Je kaartjes waren ook leuk hoor! Net zoals deze. geboortekaartjes zijn dankbare kaartjes om te maken. altijd zo lief vooral als je diertjes gebruikt. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaartje leuke details heb je gebruikt en leuk dp papier
    gefeliciteerd met je toppertje altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke geboortekaartjes!! Zo leuk om 2 in verschillende kleurtjes te zien. Ook nog van harte met je topnotering!!
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieffies Nynke,

    En ja ook ik kan alles overhoop halen
    om in mijn ogen de best matchende kleur te zoeken.

    Gefeliciteerd met je toppertjes.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat je inspiratie en motivatie weer teruggekeerd zijn, Nynke. Dit zijn 2 schattige babykaartjes met mooie papiertjes. Ik kan ook heel lang bezig zijn met het zoeken naar geschikte combinaties.
    En topnoteringen zijn ook altijd heel motiverend! Proficiat.
    Dankjewel voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je leuke babykaarten gemaakt Nynke. Ze zijn natuurlijk bijna hetzelfde maar door het verschil in kleur ogen ze toch anders. Ik vind ze erg schattig. Leuk dat we elkaar nu volgen!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. These are very sweet! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Adorable bunny cards. Happy you shared them at Tuesday Morning Sketch Challenge. Debi TMS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooie kaartjes, heel gaaf met de zwevende konijntjes!
    Bedankt voor je deelname aan de challenges op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke baby kaarten. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!