maandag 8 maart 2021

Alcoholinkt

 Vorig weekend heb ik lekker een ochtendje gespeeld met alcoholinkt. Prachtig spul om mooie achtergronden mee te maken, en dat heb ik dan ook veelvuldig gedaan. Ik heb er inmiddels al zes kaarten mee gemaakt, maar heb nog genoeg achtergrondjes over.


Ik heb het yupo-papier eerst in verschillende maten gesneden, en die vervolgens bewerkt met de inkt. Voor deze kaart gebruikte ik een reststrook die over was na het snijden van het papier.
Ik vind het effect en de kleuren van de inkt zo mooi, dat deze kaart (en de meeste anderen ook) behoorlijk CAS zijn geworden. Zo komt de inkt wel het mooist tot zijn recht, vind ik.


Gebruikte materialen:
Yupo-papier
Alcoholinkt van AliExpress
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707
Hunkydory plaksteentjes


Groetnis, Nynke



18 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart mooi CAS hoeft echt niet meer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Acoholinkt geeft zo'n mooi effect.
    Erg mooie kaarten.
    Leuke kleuren zo samen
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nynke,

    Ook ik zou niets meer toevoegen.
    Heb ook een paar flesjes alcoholinkt maar tot op heden niet mijn ding.

    Noflike dei Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi effect krijg je met de inkt....leuk kaartje....niets meer aan doen Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaartjes zijn het geworden. het voordeel is dat het met de inktjes lekker snel gaat, dan komt de fase om alles te verwerken.... daar zit voor mij de grootste uitdaging
    bij jou is het alvast geslaagd,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk effect het het als achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat een leuk effect. Inderdaad niet teveel op de kaart anders valt de mooie achtergrond helemaal weg. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje en prachtige kleuren ! Ja, met deze techniek kan je hele mooie CAS kaartjes maken , deze hoeven enkel een tekstje en meer moet dat niet zijn, helemaal mijn ding. Nog een fijne dag, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig resultaat, Nynke. Hier moet idd niet teveel opgeplakt worden. Zou zonde zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Nynke.ik heb er ook spullen voor in huis... maar is er nog niet van gekomen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kleuren heb je gecombineerd Nynke. Leuk zoals je de kaart ingedeeld hebt, zo komt het effect van de alcoholinkt mooi tot zijn recht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi! Deze inkten staan op mijn verlanglijstje... Zo mooi hoe je dat gedaan hebt. En als je wat achtergronden hebt heb je ook best snel wat kaartjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Nynke,

    Wat een mooie kaarten! Super mooie achtergronden in frisse kleurencombo's...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en wat een prachtige kleuren! Ik vind de resultaten altijd zo leuk en moet toch ook weer eens mijn alcoholinkt tevoorschijn halen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart! Goed dat je de kaart CAS hebt gehouden, zo komen de kleuren heel mooi tot hun recht.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de alcoholinkt.
    Het geeft zo'n mooi effect en mooie kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt met alcoholinkt, prachtig!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!