woensdag 8 november 2023

Verjaardagskaart voor heit

 In augustus was mijn heit jarig. Waar ik de afgelopen jaren steeds een kaart met een stormlamp voor hem maakte (want hij verzamelt die dingen), had ik daar deze keer niet zoveel inspiratie voor.
Gelukkig houden mijn ouders van kamperen, ze hebben een prachtige Eriba caravan met rode accenten. Daar kon ik ook wel wat mee!

Ik gebruikte papier van Craft Sensations en 3d snijmallen van AVEC/Love2Craft. Het caravannetje heb ik al heel lang, weet niet meer waar dat vandaan komt.

En, altijd iets om blij van te worden: 
een top 3 plekje bij Carlins kaartenparadijs 
 

Groetnis Nynke 




7 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart maakte je en gefeliciteerd met je dikverdiende winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke caravan en gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor je pa, gefeliciteerd met je toppertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt.Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke felicitatie-kaart heb je gemaakt Nynke en toepasselijk begrijp ik. Gefeliciteerd met je toppertje, die was ook erg mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart heb je gemaakt Nynke, heel toepasselijk voor je vader.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Dat kleine caravannetje is zo leuk. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik hem ook heb. Was het en set met een tentje erbij? Ik ga eens even op zoek in mijn spullen, want hij is superleuk!
    Nog van harte met je topper. Hij was enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!