vrijdag 10 november 2023

40 jaar getrouwd

 Eergisteren een klein caravannetje, nu een grote. Gisteren waren mijn ouders namelijk 40 jaar getrouwd en daar moest natuurlijk een mooie kaart voor gemaakt worden. Ik nam maar weer hun caravan als inspiratiebron en zette hem op een stil plekje in de natuur. 


Hoewel ik de caravan van Marianne Design prachtig vind, vind ik hem wel wat groot. Ik maakte weer een 5x7 inch kaart, maar ik had nog niet veel ruimte over om een uitgebreid tafereel op te bouwen. Voor een volgende kaart zou ik denk ik een A5 formaat kiezen.
Voor het landschap en de vogels gebruikte ik snijmallen van AVEC/Love2Craft, de bloemetjes zijn van Amy Design. Het merk van de bomen ken ik niet, die kocht ik ooit eens tweedehands. 

Groetnis Nynke 



7 opmerkingen:

  1. Een supergave kaart met de prachtige caravan šŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders wat een mooi kaartje heb je voor hen gemaakt leuk de geruite caravan en de gestippelde gordijntjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart maakte je voor je ouders. Leuk zo met het 40 bord naast de caravan.
    De caravan van MD ligt hier nog ongebruikt in de verpakking.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je ouders, 40 jaar vind ik een prachtig huwelijks jubileum. De kaart is prachtig, ondanks dat de caravan groot is heb je hem prachtig aangekleed. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nynke, dat vind ik vaker bij de mallen van MD, dat je hele kaart vol is. Maar het is wel een heel erg leuk kaartje. Ik vind het er zo gezellig uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!