maandag 6 november 2023

Slinger voor Hylke

 Een paar weken geleden werd onze lieve oudste zoon Hylke 7 jaar. Hij keek er al tijden naar uit en was dan ook erg blij toen het eindelijk zover was!


Voor zijn verjaardag maakte ik deze slinger in Spiderman thema. Hij was er gelukkig blij mee en ik kreeg er een dikke knuffel voor.

De Spiderman snijmallen bestelde ik bij AliExpress, maar wat ik daar nu verder nog mee moet maken, dat weet ik niet...
De snijmal voor de vlaggetjes is van Action, en daar ben ik wel blij mee. Ik hoop de komende tijd wat vaker zo'n slinger te kunnen maken, in andere thema's. 

Het leeuwendeel van deze slinger maakte ik staand bij de strijkplank, met kleine Jelle in de draagzak. Ik had gehoopt dat het slapen zo langzamerhand wel wat makkelijker zou gaan, maar Jelle in een bedje laten slapen, dat krijgen we alleen 's avonds en 's nachts voor elkaar. Dit betekent dat ik nog niet zo veel aan knutselen of bloggen toe kom als ik graag zou willen. Hopelijk komen er betere tijden aan, maar voor nu probeer ik mij er maar een beetje bij neer te leggen. 

Ik ga proberen komende week weer eens langs te komen bij jullie!

Groetnis Nynke 

9 opmerkingen:

  1. Stoer.
    Perfect voor een 7 jarige fan van Spiderman.
    Zelfs de kleuren passen bij het thema.
    Als ik het zo lees is Jelle een mannetje met een eigen willetje, hihi. Het is al een hele opluchting om uw lezen dat hij 's avonds en 's nachts wel in zijn bedje wil slapen.
    Het komt goed hoor, echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste zoontje.
    Heel leuk deze slinger die je voor hem gemaakt hebt. Ik kan het begrijpen dat hij daar heel blij mee was.
    Ik zie dat je weinig tijd hebt om te knutselen, toch staat er bij carlin's kaartenparadijs een leuke verrassing voor je klaar.
    Benieuwd ga dan snel eens een kijkje nemen en moest het lukken mag je mij hierover contacteren.
    Ik ben zelf ook benieuwd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nynke,
    Wat heb je een mooie spiderman slinger voor Hylke zijn verjaardag gemaakt en dan zo blij ermee, daar doe je het voor hè! Jelle vind het veel te gezellig bij jou in de draagzak, hihi Er komt een tijd dat je denkt zat ie nog maar lekker in mijn draagzak, haha
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gemaakt. Ik heb vaak vanalles gedaan met mijn kinderen in de draagdoek. Het zijn mooie herinneringen. Hopelijk wil hij binnenkort dutjes doen in bed, maar tot dan genieten van het kleintje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zo;n stoere spiderman slinger, en fijn dat hij goed in de smaak viel bij Hylke..
    ach die kleine Jelle vind het fijn en vertrouwd vlak bij zijn moeder... en slim bedacht aan de strijkplank knutselen, mooi op hoogte!!
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige slinger maakte je voor Hylke. Je zou met de stansjes ook kaartjes voor leeftijdsgenootjes kunnen maken. Die houden vast ook van spyderman.
    Heerlijk dat rondlopen met een kindje in de draagzak al kan ik me voorstellen dat het soms ook lekker is om je handen even vrij te hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergave slinger voor jullie alweer 7 jarige knul, ik had z’n snoetje wel willen zien!
    Ja het is zwaar zo met dat kleine grut, onze kleinzoon (die 10 weken te vroeg geboren was) is nu bijna 6 maanden en die slaapt nooit in zijn eigen bed…ze krijgen het met geen mogelijkheid voor elkaar 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stoere slinger voor je zoon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte met je oudste! Je slinger voor Hylke is erg leuk! Ik snap wel dat hij er heel blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!