maandag 4 september 2023

Zomerse tentkaart

 De opdracht van de huidige Liftchallenge is weer een leukerd: maak een tentkaart met een venster. Er borrelden allemaal ideeën op, maar het is nog maar de vraag of ik er aan toe kom om ze allemaal uit te voeren.
Het eerste idee lukte gelukkig. In etappes uitgevoerd, grotendeels met Jelle in de draagzak op mijn buik. Zitten aan de eettafel wisselde ik af met staan aan de strijkplank (die heeft namelijk een fijne werkhoogte). Je moet toch wat met een kleintje dat het liefst bij zijn moeder slaapt...


Ik maakte er een strandtafereeltje van, met uitzicht op zee. Hiervoor maakte ik weer eens gebruik van Eline’s Sea Side, dit is echt een van mijn favoriete Collectables. Verder gebruikte ik snijmallen van AVEC (Love2Craft) en een designpapiertje van Marianne Design. En het scheepstouw is een stuk van een kader van MD, die won ik een tijdje terug bij een challenge van de Egel.


Met een extra stukje papier ertussen blijft de kaart goed staan en zakt hij niet in. Een groet kan mooi op de achterkant geschreven worden en de kaart past nog steeds mooi platgevouwen in een envelop.

Straks mag ik Hylke ophalen van de BSO, hij had vandaag zijn eerste dag in groep 3. Ik ben erg benieuwd hoe hij het heeft gehad!

Groetnis Nynke 

Challenge:
Liftchallenge - tentkaart met venster


15 opmerkingen:

  1. mooie lift kaart geworden.
    altijd spannend zo'n eerste dagje BSO.
    het is soms behelpen met kleintjes maar het gaat je goed af zo te lezen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige liftkaart heb je gemaakt met dit tentmodel ,
    Vooral de diepte zie je er goed in , Kortom Top gedaan !!
    Groetsjes fan Epie........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo erg leuk uitgevoerd Nynke!
    Toeval wil dat ik deze ook gemaakt heb in het weekend en dan ook nog eens in hetzelfde thema….gelukkig andere mallen hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze maritieme tentkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tentkaart Nynke.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh.... hoe was het gegaan in groep 3? Zo spannend. Ze voelen zich vaak al heel groot.
    Je kaart is heel leuk! Deze uitdaging staat ook op mijn lijstje. Even tijd maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke doorkijk kaart. Hoop dat het goed is gegaan in groep 3!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk tentkaartje met dit vrolijke doorkijkje op zee! En superknap dat je dit gemaakt met een kleintje in de draagzak. Wel slim om zo toch nog wat hobbytijd te creëren, doe je goed! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de lift.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk beach gevoel geeft je kaartje! Erg leuk geworden.
    Spannend zo'n eerste dag in groep 3, maar hopelijk ook heel leuk om de 1e woordjes te leren en dan straks rond kerst...dat gaat zo snel! Daar heeft die kleinste nog geen idee van, die slaapt voorlopig nog lekker bij mamma;-)
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe maritieme tentkaart!! Zo mooi gemaakt en zoveel leuke dingen op te zien. Fijn dat je toch zo met je kleine mannetje een beetje kan knutselen.
    Fijne zomerse week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi tentkaartje met het leuke zee tafereeltje erop leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtigmaritiem kaartje en zo`n leuke vorm heeft het.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Nynke,
    Wat een super leuke zomerkaart maakte je! Tof zo met dat doorkijkje.
    Dankjewel voor jouw reactie op mijn blog. Ik had het kaartje van GerJanne inderdaad op haar blog gezien. Nog gefeliciteerd met jullie zoontje Jelle! Geniet er maar van!
    En als je die gelifte kaarten leuk vind, moet je een keer op mijn blog gaan kijken bij de rubriek 'naar voorbeeld van'. Die vind je links op mijn blog als je via de pc of tablet kijkt. Ik maak enorm veel kaarten naar voorbeeld van geboortekaartjes of uitnodigingen voor feesten... Ook bij 'geboorte' kan je er een heleboel terugvinden...
    Benieuwd of je het gevonden hebt.
    Ik probeer altijd maar tijd te maken om te bloggen maar dat lukt niet altijd... Zal eens wat meer langs komen want jij maakt echt ook mooie kaarten!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart is dit Nynke. Mooi modelletje ook.
    Wat lekker dat je met Jelle in de draagzak toch nog dingetjes kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart, lekkere frisse kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!