vrijdag 1 september 2023

Chris in de keuken

 Chris is de echtgenoot van mijn beste vriend, zij wonen samen met hun zoontje in Engeland. Chris is leraar op een middelbare school en geeft daar onder andere kookles.


Dat zijn verjaardagskaart te maken moest hebben met kokkerellen was wel duidelijk, dus ik kon eindelijk de keukenaccessoires uit de verpakking halen. Die lagen denk ik al ruim een jaar te wachten.
De muizen aankleden vond ik niet zo geschikt, dus maakte ik een vakjeskaart. De boekenstansen werden kookboeken en van het plantentrappetje gebruikte ik de planken om de kommetjes op te zetten.


Bovenstaande fotocollage laat Chris' kookkunsten goed zien. Vorig jaar logeerde ik een weekend bij de mannen en daar heb ik toch zo fantastisch lekker gegeten!  Heerlijke gerechten uit verschillende landen, maar ook een typisch Britse 'Sunday roast'. Dat was genieten hoor!

Deze kaart doet mee bij Alphabet Challenge - K is for Kitchen

Groetnis Nynke 


7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje is het geworden. Helemaal passend bij de ontvanger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi persoonlijk kaartje zo helemaal in kookstijl
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hij zal dit superleuke kaartje zeker wel waarderen en oooo wat ziet dat er allemaal smakelijk uit 😋😋😋😋

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat leuk. Ik vind het altijd leuk om stansjes anders te gebruiken (zoals bij jou, de traptreden zijn plankjes).
    Hey is een hele leuke kaart, waarop je zo te zien als keuken stansjes die je hebt gebruikt hebt.
    Die foto van de gerechten, mmmmmmm, het water loopt in mijn mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nynke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat ze in Engeland wonen. Hoewel, as je er vaker zou logeren, moet je vast ook veel meer sporten, want die gerechten zien er verrukkelijk uit!!!
    Wat een enige en toepasselijke kaart heb je maar heb gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor deze leraar.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!