dinsdag 12 september 2023

Baby CAS

 Wat ben ik blij dat het weer wat koeler is. Jelle en ik functioneren nu weer wat beter en dat betekent dat ik ook weer aan knutselen toekwam. Dat lukte in de hitte echt niet, en ik had nog een challenge waar ik aan mee wilde doen.

Bij CAS on Friday worden babykaarten gevraagd. Ik maakte er vandaag drie, allemaal met rompertjes. Twee laat ik vandaag zien. De derde komt op een ander moment wel voorbij. Bij deze challenge mag je maar één kaart insturen, dus die derde bewaar ik voor een later moment.


Ik denk dat ik de jongensversie maar instuur, op de meisjeskaart ging het stempelen een beetje mis.


Challenges:
CAS on Friday - babykaarten 
Less is More - anything goes
Carlins kaartenparadijs - iets met een R (rompers)

Groetnis, Nynke

11 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi vind ik! Zo subtiel. Ja lekker weer wat normaler...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie CAS kaartjes wat een superschattige rompertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie baby cas kaarten Nynke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi🥰
    Ze zijn precies goed zoals ze zijn.
    Ik hou zo van CAS.
    Lekker hè, iets koeler, ik had er op het laatst echt lsst van terwijl ik er normaal goed tegen kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaartjes Nynke,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief met de rompertjes in diverse papiertjes erop. Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

      Verwijderen
  7. Hele mooie lieve CAS kaartjes met die rompertjes.
    Erg leuk gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How cute Nynke! A perfect, sweet little CAS baby card! Thanks so much for sharing over at LIM Challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super design and perfectly CaS, thank you for sharing at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!