maandag 28 augustus 2023

Blaadjes voor challenges

Bij Colien zag ik zulke mooie kaarten met zo'n leuke sketch, daar borrelde meteen een idee op. Al langere tijd staat er een inspiratiekaartje op mijn Pinterest, dat ik nu dan eindelijk zelf kon maken. Uiteraard met een twist, want exact namaken vind ik meestal niet zo leuk.
Die inspiratiekaart was met blaadjes, dus de sketch challenge kan ik zo mooi combineren met de challenge bij DCL.


Ik moest wel opschieten, want de sketch challenge loopt vanavond af. Met Hylke nog verdiept in een filmpje, zette ik Jelle in de draagzak en zo maakte ik deze kaart. Stansjes draaien moest staand aan tafel, maar verder lukte het prima. Dat biedt hoop voor de toekomst! 


Dat metallic papier blijft lastig fotograferen, ik krijg de glans er nooit mooi op.

Challenges:


Groetnis, Nynke 
 

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke takjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Nynke....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de gekleurde blaadjes Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze sketch is ook heel leuk. En jouw uitwerking is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi sierlijk kaartje en je bent een allrounder; freubelen en tegelijk je kleine mannetjes tevreden houden 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful interpretation of our sketch- all that intricate detail is incredible and must have taken a lot of work! Thank you so much for sharing with us at CC&S :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan de kolom met de prachtige, fijne blaadjes in mooie tinten! Mooie subtiele tekst en wat sequins maken het af. Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie subtiele kaart in mooie kleuren.
    Ik zie je al zitten met de draagzak voor, aan het knutselen, leuk dat het zo toch lukt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met de blaadjes en gouden tekst
    Gezellig zo te knutselen met je kleine jochie
    Pinterest is een inspiratiebron voor crafters
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Nynke, leuk dat je meedeed aan onze dt call.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!