donderdag 14 september 2023

Snelle kerstkaart

 Gisteren was ik lekker bezig met kerstkaarten voor een challenge (die laat ik volgende week zien) en kwam in een bakje flink wat gestanste kerstbomen tegen. Dat vroeg om een snelle CAS kerstkaart. Het tekstje zat er ook in, dus de kaart was zomaar klaar.


Vandaag zal er wel niet zoveel van knutselen komen. Straks ga ik even langs mijn schoonouders, er komt nog kraamvisite en ik mag met Hylke een gesprekje voeren met zijn juf, om even kennis te maken. Hij heeft het prima naar zijn zin in groep 3 en vertelt tegenwoordig veel meer over zijn schooldag dan voorheen. Toch is het ook wel wennen voor hem, zo veel stil zitten en stil moeten zijn.....


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
52WTC - week 37
Less is more - anything goes 


Groetnis,  Nynke 



15 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk zo`n snelle kaart! Ach het is toch heel wat stil zitten in de klas,.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk SNEL kaartje....
    Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kerstkaartje Nynke!
    Zo schattig hoe je over Hylke praat....wat zijn ze leuk op die leeftijd he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig zo'n supersnelle kerstkaart. Heel leuk zo met die boompjes op kraft.
    Het is altijd even wennen in groep 3. Maar ik ben altijd verbaasd over hoeveel ze daar leren in korte tijd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vrolijk met die gekleurde kerstboompjes Nynke.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderfully clean and simple. thanks for playing over at Less Is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat worden zomaar de leukste kaarten, die spontaan ontstaan.
    Ik vind dit echt een schatje.
    Je hebt een drukke dag gehad zo te lezen, je zal nu wel lekker met de beentjes op de bank zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Die verschillende en gekleurde boompjes.
    Fijn dat het goed met Hylke gaat op school. Hij zal zich wel groot voelen, groep 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi CAS kaartje met de leuke boompjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke snelle kaart heb je gemaakt Nynke. Fijn als je alles al tegenkomt in een bak, dan is het zo gepiept. Wat leuk dat Hylke al gewend is op school en ook erover verteld. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie snelle kaart met je restjes, Nynke! Ik heb ook allerlei restantjes op mijn knutseltafel liggen met het idee ze op te maken binnenkort.
    Dat je zoon al in groep 3 zit, leuk. Zo bijzonder hoe snel ze leren lezen! Fijn dat hij het naar zijn zin heeft.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eenvoud siert en dat vind ik hier nu ook.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie strakke kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Nynke,
    Wat een leuke snelle kerstkaart! Geweldige bomen zijn het, benieuwd van welk merk ze zijn...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!