zaterdag 19 augustus 2023

Vakjeskaart voor mijn zwager

 Vandaag laat ik graag een kaart zien die al wat langer in de concepten staat. 
Deze keer een mannenkaart, en die vind ik niet altijd makkelijk, vooral als ik er al een aantal met bierflesjes of de hobby heb gemaakt...


Deze keer werd het een wat algemenere kaart, met vakjes, de leeftijd en mooie papiertjes die ik met korting in de plaatselijke hobbywinkel kocht.


Het tekstje is van Carlijn Design. Ze zijn zo mooi klein, ze passen gauw op een kaart en daarom gebruik ik ook zo graag...

Ik vind het fijn dat het weekend is. Mijn man is lekker vrij en dat betekent dat ik wat meer ruimte heb voor mezelf en vooral ook de mogelijkheid om lekker wat privé aandacht aan onze oudste zoon te geven.
Wij gaan vandaag even lunchen in de stad en een cadeautje kopen, want hij mag naar een verjaardagsfeestje volgende week.

Fijn weekend! 
Groetnis Nynke 


6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie mannenkaart met de leuke gevulde vakjes!
    Geniet van je weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de vakjes mal leuk dp heb je gebruikt
    gezellig weekend
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie papiertjes hoor.
    Deze kaart is helemaal goed zoals het is.
    Met dit idee kan je eindeloos variëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! lekker stoer qua vorm en kleur, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél belangrijk! Dat doe je goed. Hebben wij ook altijd geprobeerd te doen.
    Je kaart is ontzettend leuk. Handig om zo'n vakjes stans te gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie strakke kaart! Goede kleurkeuze ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!