donderdag 24 augustus 2023

Bedankje

Zo langzamerhand vind ik hier en daar een verloren kwartiertje en begin ik weer wat te knutselen. Dit is de eerste kaart die ik maakte na Jelles geboorte. 

Toen ik een week of twee terug Hylke, onze oudste, bij een vriendje bracht, kreeg ik van diens moeder een tas in de handen gedrukt met de woorden: 'Jij maakt kaarten toch? Hier kan je vast wat mee.'
In de tas vond ik een Flow book for paper lovers en een gewone editie van Flow. Nou, daar kan ik zeker wat mee! Vooral in het book for paper lovers zitten veel mooie papiertjes en stickers. 
Als bedankje werd de eerste creatie met deze materialen voor haar. 


De koffiepot zat kant en klaar in het boek en is best wel groot. Ik moest er een A5 kaart van maken om het te laten passen.
Al het papier komt uit het papierboek. Voor de slingers en het strikje gebruikte ik snijmallen van Marianne Design en het tekststickertje is van Papiergelok, een producent van Fryske hobbymaterialen. Ze hebben verschillende stickervellen met tekst en ook leuke clearstamps.

Groetnis, Nynke 

5 opmerkingen:

  1. Wat lief van die moeder en wat maakte je een gezellige bedankkaart Nynke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk wat een leuke verassing en ze zal je mooie kaart zeker waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje kreeg jij zomaar. En de kaart die je er nu mee hebt gemaakt is erg mooi. Lekker vrolijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt allemaal vanzelf wel, het knutselen en het ritme en de tijd die je hiervoor kan besteden.
    Leuk om een bedank kaartje te maken als je mooie spulletjes gekregen hebt.
    Mooi kaartje is het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om zo'n onverwachts cadeautje te krijgen Nynke.
    Je hebt er een geweldig leuk bedankt kaartje mee gemaakt.
    Het scheelt dat de oudste naar school gaat hè. En ook af en toe makkelijk. Hij kan al een grote hulp voor jou zijn hè. Ik zie het tenminste bij onze oudste kleinzoon, hij is vandaag 4 geworden en heeft een zusje van 5 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!