woensdag 16 augustus 2023

Condoleancekaarten

 Omdat jullie de boeken vast een beetje zat zijn, vandaag maar eens wat andere kaarten. Een tijdje terug kocht ik via een verkoopgroep op Facebook deze mooie bloemenstansen.
Ik vond ze erg geschikt voor condoleancekaarten, dus ik zocht wat inspiratie op Pinterest en ging aan de slag.


Ik voegde bij de eerste kaart een behangstaaltje toe dat al erg lang in de voorraad zat en een tekstje van Marianne Design. 


Bij de de tweede kaart plaatste ik een tekst van Carlijn Design en wat vierkantjes.


Onze lieve Jelle is inmiddels vijf en een halve week oud. Hij groeit als kool en is bij zijn eerste bezoek aan het consultatiebureau helemaal goedgekeurd. 
Ik voel me ook veel beter. Het mooie weer zorgt dat we wat meer de deur uit kunnen en we beginnen Jelle steeds beter te begrijpen. 
Inmiddels heb ik tussendoor ook alweer een kaart kunnen maken, maar die moet nog op de foto, dus die zien jullie later.

Groetnis, Nynke 




7 opmerkingen:

  1. Heel stijlvol, zoals jij je kaartjes altijd maakt.
    Deze stans past goed bij jou.
    Met dit weer is het toch heerlijk om er op uit te trekken met je mooie gezinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie stijlvolle kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stansen en mooi toegepast. De eerste kaart met het behangstaaltje vind helemaal geweldig!
    geniet ze lekker met en van elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Nynke en vooral de bovenste is heel nice daar komt de prachtige bloem mooi op uit! Je moet altijd even je draai vinden na bevalling maar fijn dat het allemaal lekker gaat met Jelle en grote broer, geniet maar volop van ze want ze groeien heel snel.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het goed gaat met Jelle. En deze kaartjes zijn allebei heel mooi en stijlvol. Mooie stans heb je op de kop weten te tikken, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik reageer nogmaals hier, om jouw vraag te beantwoorden over de inkt pads.
    Het zijn inderdaad de druppelvormige kussentjes. 4 in 1 verpakking. Volgens mij voor 1 euro (maar dat weet ik niet meer zeker)
    Omdat de zo goedkoop zijn vind ik het niet zo heel erg als ze het niet allemaal goed doen en ik gebruik ze gewoon totdat ze niet meer werken.
    Ik gebruik ze om achtergrondjes mee te maken (laat de kleuren in elkaar overlopen), ik gebruik ze om randjes te beïnkten, of om stempels in te kleuren (inkt op acryl blokje drukken en dan opnemen met een kwastje met water) en nu heb ik ze, tot mijn eigen verbazing, ook kunnen gebruiken om een stempel mooi op papier te kunnen zetten.
    Ik heb eerst mijn stempel ingesmeerd met het kussentje (dus over de stempel heb vegen) en daarna nog bedrukt met de inkt (dus de pads er steeds op drukken)
    Er waren een paar kleuren die het goed deden, maar omdat ik de combinatie steeds anders maakte (geel links, daarna juist weer rechts, enz) lijkt het net of ik veel kleuren gebruikt heb.
    Ik hoop dat je er alsnog plezier van gaat hebben, van je inkt pads!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!