dinsdag 1 augustus 2023

Boekenplank voor Ewout en een bedankje

Mijn laatste post is alweer van een tijdje terug zie ik, de ingeplande berichten waren nu toch echt op. Het is met een baby in huis echt wel weer even zoeken naar momentjes om het bloggen op te pakken. Gelukkig heb ik nog wat kaarten in concepten staan, want knutselen lukt nog even niet.

Jelle is een heerlijk mannetje, en er is niks fijner dan zo'n klein hummeltje dat op je borst of op schoot in slaap valt. Grote broer Hylke is apetrots. De eerste keer dat ik hem samen met Jelle naar school bracht, liep hij trots als een pauw achter de kinderwagen.
Maar, om eerlijk te zijn, ik vind het af en toe ook best pittig. Het is echt weer even uitzoeken hoe dit kindje in elkaar steekt, en ze komen helaas niet met een handleiding. Tel daar bij op dat Jelle overdag niet zo makkelijk slaapt, en je zult begrijpen dat ik af en toe echt op mijn tandvlees loop. Het zal vast beter worden, als we elkaar wat beter begrijpen en aanvoelen. Het mannetje is tenslotte nog maar ruim drie weken op de wereld.


Nu eerst even een bedankje aan Nelleke, GerJanne en Ank. Wat superlief en attent dat jullie een kaartje stuurden voor de geboorte van Jelle!


Dan de kaart van vandaag. Deze maakte ik voor beste vriend Ewout, die in Engeland woont. Hij leest graag, dus mochten de leuke boeken nog een keer 'shinen'. Ik maakte veel boeken in verschillende kleuren, dat zorgde ervoor dat ik in één keer makkelijk meerdere kaarten kon maken.
Het designpapier is van CraftSensations, de snijmallen van Marianne Design (behalve de bril, die komt van AliExpress) en de stempels zijn van Craft Emotions en Marianne Design.

Hopelijk kan ik binnenkort weer eens even bij jullie komen buurten, nu wordt er eerst weer iemand wakker uit een dutje...

Groetnis, Nynke




6 opmerkingen:

  1. Aah zeker is het wennen, zo'n hummeltje met een eigen ritme maar dat gaat vanzelf weer goedkomen Nynke. Drie weken is inderdaad nog pril. Deze nieuwe kaart vind ik heel mooi, toepasselijk en mooie warme kleuren heb je gebruikt. Goed bedacht om eerst boeken in verschillende kleuren te maken, dan kun je even vooruit. Geniet van je mannetjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Bij mij vandaag ook boeken en planten. Ik deed het net als jij in verschillende kleuren en ik heb dus wat boeken over voor een volgende kaart. Succes met het zoeken naar een ritme en af en toe een knutselmomentje. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart maakte je met de boeken. Het is even zoeken maar je komt vast snel in een ritme met de kleine aanwinst. Niet te veel over nadenken, wel vooral veel van genieten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal zeker in de smaak vallen bij Ewout. Ik vind het een geweldige stansset! Heb hem zelf ook. Je kunt er van alles mee bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuk gekleurde boeken op de plank
    geniet van je kleine mannetje alles komt vanzelf goed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Logisch toch dat jullie allemaal weer even moeten wennen maar vergeet vooral niet ook te genieten want ze zijn zo snel groot.
    Leuke kaart maakte je met de boeken en plantjes, wordt vast zeer gewaardeerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!