vrijdag 21 juli 2023

Juffenbedankjes

Gisteren was het voor onze oudste alweer de laatste schooldag voor de zomervakantie. Nu kunnen we dan lekker genieten van 6 weken vrij. Voor de juffen, die hij twee jaar heeft gehad, maakte ik een kaartje met de leuke boeken van Marianne Design. Ik geef de dames er een Libelle Bookazine bij, zo hebben ze lekker iets te lezen in de vakantie.


Als achtergrond gebruikte ik een bladzijde uit een oud boek. Ik voegde wat leuke plantjes toe (ook van Marianne Design) en een poezensilhouet.


Groetnis, Nynke


4 opmerkingen:

  1. Hihi hoe klinkt dat….onze oudste? Je maakte leuke toepasselijke kaarten voor de juffen! Ik heb de gemiste kaarten bekeken en zag ook al een mooie boekenkaart voor je tante Marijke…wat geweldig dat ze de stumpertjes uit het asiel haalt 🥰 en dan zag ik nog die mooie postzegelkaarten mét zulke lieve poëzie plaatjes…die heb ik ook nog een doos liggen ergens! Genieten jullie lekker van jullie nieuwe aanwinst? 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartjes voor de juffen leuk de bladzijden uit het boek als achtergrond en een leuk tafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaarten voor de juffen, die achtergrond doet het er geweldig bij.
    Hopelijk genieten jullie lekker met z'n viertjes van de vakantie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijdens mijn vakantie afwezigheid lees ik dat jullie een baby boy erbij hebben! Van harte Gefeliciteerd en veel geluk en blijdschap van en met Jelle en nu maar 6 weken heerlijk genieten zonde school verplichtingen! Je hebt de juffen goed verwend Nynke en mooi bijpassend kaartje en erg leuk de bladzijde uit een boek als achtergrond. Fijne vakantie met elkaar,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!