woensdag 17 mei 2023

Gerecycled setje

Dank je wel voor alle leuke reacties op mijn vorige post! Dat was leuk wakker worden vanochtend!

 Een tijdje terug kreeg ik een magazine met een prachtige voorkant met bloemen. Het tijdschrift belandde al bijna bij het oud papier, maar toen dacht ik ineens aan deze kaart . Dat kon natuurlijk nog wel een keer. Gelukkig stond er niet te veel tekst voorop het magazine, zodat ik de afbeelding mooi kon gebruiken voor een eclipse kaart. Ik sneed de JIJ uit de bloemen, hoogde ze op met karton in dezelfde kleur als de mat, en plakte ze terug. Zo zie je de tekst heel subtiel. 


Er bleef nog een klein stukje bruikbare bloemetjes over. Zonde om weg te doen, nietwaar? Ik maakte er een CAS kaartje mee. Onder de bloemetjes rilde ik een paar rechte lijnen, maar die zijn op de foto niet zo zichtbaar, helaas.


Voor de eerste kaart gebruikte ik de JIJ-stans en -stempels van Marianne Design. Op de tweede een stempel van Carlijn Design.


Challenge:
Less is More - Spring

Een fijne dag gewenst vandaag!
Groetnis, Nynke





15 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes leuk de voorkant van het tijdschrift her te gebruiken heel mooi met de uitgestanste letters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zijn ze mooi je kaarten, de JIJ en de CAS is heel stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nynke
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooi met de JIJ stans.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide erg leuk !!!
    Geweldig idee !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er erg mooi uit, ik bewaar ook altijd mooie plaatjes
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi setje zo bij elkaar. De eerste is geweldig, het idee ook, en dan gaat het al ratelen in mijn hoofd. Want ik hou ervan om papier her te gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap Nynke, ik las het net in je vorige post. Leuk zoals je het papier van het tijdschrift gerecycled hebt, het zijn twee mooie kaarten geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je mooi bedacht en gemaakt zeg.
    Ze zijn beide het erg goed gekit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten met dit creatieve DP, goed idee van je! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig is dat en herkenbaar! Ik sta dan ook voor de papierbak en denk: kan ik er nog wat mee? En zie, je hebt twee mooie kaarten van eigenlijk afvalpapier. En dat zie je natuurlijk niet als je het niet weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gedaan, leuk dat het van afvalpapier is gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten allebei, en wat een mooi idee om je tijdschrift op deze manier te hergebruiken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great idea! I can understand you wanting to reuse these beautiful flowers. Beautiful! Thanks so much for joinin us at LIM.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!