zondag 25 april 2021

Gastdesigner bij Knutsels en Kadootjes

Met deze kaart met een label won ik de vorige challenge bij Knutsels en Kadootjes. Dat betekende weer een klusje als gastdesigner. Daar word ik altijd zo blij van! Ik vind het zo'n eer om te mogen doen.
De nieuwe challenge is er ook echt in in mijn straatje: gebruik een Nederlandse tekst. Nou doe ik dat al bijna altijd, soms afgewisseld met een Fryske tekst en slechts heel af en toe in het Engels. Ingewikkeld was dit dus niet, wel moeilijk kiezen.

Achter elke traan die vloeit, glinstert een herinnering

Ik had een aantal ideeën in mijn hoofd, met mooie papierblokken die ik bij de Action kocht en omdat ik niet kon kiezen, maakte ik meteen maar drie kaarten. Vandaag laat ik er twee zien, de derde komen jullie nog tegen bij de reminder van deze challenge.


Bovenstaande kaart werd een 'eclipse' kaart. Ik stanste de JIJ uit het bloemenpapier, verhoogde de letters met hetzelfde bordeauxrode karton als van de mat en legde ze weer terug. Een heel subtiel effect geeft dat. Zo mooi!


Gebruikte materialen:
Craft Sensations designpapier (twee verschillende 30x30 blokken) 
Carlijn Design Stempels Gecondoleerd CDST-0033 
Marianne Design Karin's JIJ KJ1726


Groetnis, Nynke


12 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes leuk dat je gastdesigner mag zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn allebei hele mooie kaartjes en wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee geweldig mooie en stijlvolle kaarten Nynke!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow geweldige kaarten, altijd leuk om GD te zijn. fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig in al hun eenvoud Nynke.

    Lang geleden dat ik bij Action ben geweest.

    Noflike snein, groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt er hele mooie kaarten voor gemaakt.
    Ze zijn allebei zo stijlvol en je hebt zulk mooi papier gebruikt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie bijzondere inspiratiekaarten maakte je Nynke.
    Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei erg mooi geworden Nynke!! Heel stijlvol.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Nynke! Ze zijn allebei heel mooi. Dank je dat je gastdesigner wilde zijn bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!