dinsdag 16 mei 2023

Liftchallenge en nog iets anders

 In eerste instantie dacht ik dat ik de Liftchallenge aan mij voorbij wilde laten gaan. Ik dacht dat ik geen geschikte stempels zou hebben en was bang dat het op maat snijden van het papier een gedoe zou zijn. Dat viel allebei reuze mee gelukkig!


Ik koos mooi dun designpapier van CraftSensations, zodat ik drie vellen in één keer op maat kon stansen met een rechthoekige snijmal (Carlijn Design). Het in stukken snijden lukte daardoor ook mooi in één keer met mijn snijapparaat. En dan heb je dus meteen materiaal voor drie achtergronden. Vet handig! Ik kwam er wel achter dat het voor mij het handigst werkte om de achtergrondjes eerst op een stukje printerpapier te plakken, want mijn eerste poging om de losse stukken designpapier op de basiskaart te plakken werd heel erg scheef.
Ik vond nog een stempel van Katzelkraft. Ooit in een set gekocht tweedehands, maar die set was nog niet uit de verpakking geweest... Een klein tekstje van Marianne Design, nog wat enamel dots en dan is zo'n kaart zomaar klaar. Nu nog kijken of het nog eens lukt met ander papier...

Deze kaart mag meedoen aan de volgende challenge:
Lift Challenge
(een zwart/witte afbeelding op een achtergrond van kleurvlakken)


 En dan ben ik naast het maken van kaarten de laatste tijd ook nog iets anders aan het 'maken':


Inmiddels ben ik namelijk al ruim 32 weken zwanger van ons tweede kindje. Bovenstaand lijstje maakte ik om in december de zwangerschap bekend te maken aan onze familie. Nu voel ik me eindelijk goed, maar ik ben heel lang heeeeeeel moe geweest. Nu mag ik gelukkig al bijna met zwangerschapsverlof. Hopelijk houd ik dan naast de laatste voorbereidingen ook nog wat tijd over om lekker te freubelen en te bloggen. 

Groetnis, Nynke




12 opmerkingen:

  1. oh wat leuk, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, bijna de laatste lootjes...
    leuke challenge he?
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk nieuws gefeliciteerd met je zwangerschap
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor de liftchallenge
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd !!!!! Ga ervan genieten tijdens je verlof !
    Mooie lift !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt. En gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meerdere papiertjes tegelijk snijden is handig, zeker! De combinatie is mooi en de stempel past er goed bij! Mooie lift!
    Gefeliciteerd met de zwangerschap en ik wens je een fijn zwangerschapsverlof en natuurlijk een dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk.
    Zo deed ik het ongeveer ook, de achtergrond maken.
    Leuk hè?! En handig, want je hebt nu nog 2 achtergrondjes liggen.
    Ooooh, gefeliciteerd, wat en leuk nieuws!
    En nu ben je alweer 32 weken onderweg, nog even en dan komt jullie 2de kindje, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart is het geworden, gewoon doen en moet je eens kijken hoe mooi.
    Van harte gefeliciteerd met je 2e zwangerschap. Hopelijk verloopt die nu voorspoedig die laatste weken. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig dat we allebei dit blokje gebruikten voor de liftchallebge. Mooie kaart! En wat fijn dat je nog een keer moeder mag worden! Nog een week of 8. Dat schiet al op! Leuke manier om het aan je familie bekend te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaan de laatste loodjes je gemakkelijk af. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met die kleurvlakken en zwart-wit afbeelding. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk! Ik hoop voor je dat je van de laatste weken volop kunt genieten en niet te vermoeid bent.
    Ik vind je kaart erg mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!! Geniet van je verlof.
    Het heet niet voor niets LiftCHALLENGE ;-))
    Moet wel een btje een uitdaging zijn.
    Leuk dat je deze bent aangegaan en ik vind het resultaat erg mooi!
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk nieuws Nynke!! Proficiat! En je kaartje is prachtig geworden. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!