dinsdag 2 mei 2023

CAS - nieuwe woning

Bij CAS on Friday wordt een New Home kaart gevraagd en daar kon ik wel aan voldoen! Ik maakte deze kaart als onderdeel van een serie van vijf verhuiskaarten en die serie is weer onderdeel van een groter project. Daar vertel ik in een later bericht wel eens meer over.


Het gebruikte designpapier is van Craft Sensations. De huisjesmal komt uit een setje van Marianne Design en de stempel is van Card Deco Essentials. Vandaag geen productcode, want ik heb mijn laptop niet bij de hand.


Challenge:
CAS on Friday - New Home


Groetnis, Nynke 




6 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje maakte je Nynke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie strakke kaart.
    De tekst in dit lettertype maakt het dan weer wat speelser.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke caskaart, Nynke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje! Ergens lijkt hij op de mijne van vandaag. Wat toevallig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie CAS kaart.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!