woensdag 3 mei 2023

Bloemen voor Unicorn Challenge

 Nou ja, eigenlijk zijn de bloemen voor Douwina, die afgelopen weekend jarig was. Ik stuurde haar deze fleurige bloemenkaart. Inmiddels zal ze hem hebben ontvangen, dus ik ga ervan uit dat ik hem nu wel kan plaatsen.

 

De basis voor deze kaart lag al een flinke tijd klaar, maar verder afwerken vond ik nog best lastig. Ik wilde er wel wat moois van maken, maar de grote letters moesten natuurlijk ook een beetje zichtbaar blijven. Het was even puzzelen, maar volgens mij ben ik wel aardig geslaagd. 

De tekststans is van CreaLies, het papier, de tekstmal en de bloemetjes zijn van Marianne Design.


Challenge:

Unicorn Challenges - Flowers


Groetnis, Nynke 

6 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk deze fleurig bloemen verjaardagskaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke fleurige kaart Nynke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige kaart met het vrolijke bloemetjes papier en mooi versierd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige en fleurige verjaardagskaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de grote letters en het leuke dp erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kaartje! Dat papier vind ik nog steeds heel mooi en de letters zijn goed te zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!