dinsdag 7 maart 2023

Sneeuwklokjes voor beppe

 Mijn beppe (oma) is deze week jarig en daar wilde ik graag een kaart voor maken. Op Pinterest zag ik bij Henriët dat de sneeuwklokjes ook goed in de bloemenkan passen. Dat vond ik een erg goed idee! Het fleurige bloemenpapier van Marleen van der Most mocht daar bij, samen met nog wat takjes en blaadjes.


Een layout bedenken vond ik lastiger, maar gelukkig kwam ik tijdens het scrollen in mijn leeslijst een leuke sketch-challenge tegen bij  Cheerful Sketches. En er zijn nog veel meer uitdagingen waar dit lieve lentekaartje aan mee mag doen.


In de kan zitten zilveren takjes, glanzend en glittererend, maar dat is helaas niet zo mooi zichtbaar op de foto's.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Kan met bloemen by Marleen CR1499 
Marianne Design Craftable Sneeuwklokjes by Marleen CR1490 
Marianne Design Paper set Fleurige groetjes by Marleen PK9177
Het tekststempeltje is denk ik ook van Marianne Design, maar ik kan het nergens terugvinden. 
CarlijnDesign snijmallen Ovalen CDSN-0148


Challenges:
Daisy Chain Challenges - Flowers
Cheerful Sketches Challenge Blog
Simply Create Too Challenge Blog - Spring colors
2 sisters on the blog - Lentekaart
Creaties Suzan (via Facebook) - Lentekaart 

Groetnis, Nynke


14 opmerkingen:

  1. Wat staan die sneeuwklokjes leuk in de kan. Het DP is ook erg mooi. Ik denk dat je oma heel blij zal zijn met deze prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze sneeuwklokjes staan zeker mooi in de vaas…een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, gaat je oma heel mooi vinden,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje heb je gemaakt, zal ze zeker wel mooi vinden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het vrolijke dp en mooie bloemen in de vaas
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart voor je beppe. Mooie schetsuitwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de sneeuwklokjes voor je jarige oma.
    Dankjewel voor het meedoen bij cheerful sketches .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je ook weer lekker aan het bloggen bent. Welkom terug, had je kaarten al gemist. Je kaart van vandaag en die van gisteren zijn allebei geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Nynke, gezellig je weer te zien in Blogland. Je hebt een mooie fleurige kaart gemaakt met deze sketch. Die sneeuwklokjes zijn inderdaad mooi in die kan. Je vorige kaart met vakjes vind ik ook leuk geworden, mooie frisse kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, lieve kaart met de tere sneeuwklokjes in de kan. Die gaat je beppe weer mooi vinden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie combinatie van dp-tjes.
    Staat inderdaad leuk om deze sneeuwklokjes in een vaas te zetten.
    Bedankt voor het meespelen bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie voorjaarskaart voor je oma! Heel leuk.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel MOOI en LIEF kaartje voor je Beppe Nynke.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Cheerfull Blog. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!