zondag 7 mei 2023

Bedankt met een kat

Er kwam een opdrachtje binnen voor een bedankt-kaart met een kat erop. Dat kwam mooi uit, want ik was toevallig al bezig met de lieve katjes van Marianne Design. De sketch van het 4 Seasons Challenge Blog vond ik zo leuk, die wilde ik graag gebruiken.


Ik koos deze keer voor de tekst in het Frysk. Op die manier kon ik de tekst mooi in tweeën delen, want de staart van de kat hangt voor de tekststrook.


De papiertjes zijn van mijn twee favoriete blokjes van Marianne Design. De snijmallen van de kat en het bloemetje ook. De tekst stempelde ik met een setje losse letters van Carlijn Design.



Challenges:
Alphabet Challenge Blog - C is for cats


Groetnis, Nynke


9 opmerkingen:

  1. Mooi zijn deze papier blokjes en de mijne zijn bijna op zo jammer! Wat een prachtig kaartje met de leuke poes in de hoofdrol Nynke!
    Fijne dag vandaag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk hoe je poes erin hebt verwerkt en leuk dp heb je gebruikt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute kitty card! Love the pretty papers and the adorable paper pieced cat. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge. I hope you can join us again soon.
    Debbie, DT
    Secrets To Stamping
    Join my Creative Creases Challenge for fun folds!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje en dat met een sketch , knap hoor niets voor mij.
    Het katje is ook heel leuk gemaakt zo hangend aan een tak.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje Nynke! Ontzettend leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart.
    Zo leuk, hoe de kat aan de tak hangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk bedacht met de hangende kat, mooi kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke uitvoering van de sketch. Alles klopt aan dit kaartje. Hele toffe prints en kleurtjes designpapier bij de kat. Erg leuk ook inderdaad om de tekst in't Fries te doen en zo te verdelen. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge.Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!