maandag 8 mei 2023

Zomaar een sketch

 Bij verschillende bloggers zag ik de sketch van Knutsels en Kadootjes voorbij komen. Deze vind ik zo leuk! Gisteren meteen maar een kaart mee gemaakt en het zou zomaar kunnen dat ik er de komende tijd nog meer kaarten mee maak. 


In de Facebook-groep van Suzan wordt als challenge een maritieme kaart gevraagd, dus ik pakte de leuke strand-collectable er weer eens bij. 


Papier en snijmallen zijn van Marianne Design, de tekststempel is van CraftEmotions.

Challenges:
Creaties Suzan (via Facebook) - Maritiem


Groetnis, Nynke


9 opmerkingen:

  1. De sketch is héél leuk, vind ik.
    Ik ga er ook mee aan de slag komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zucht, drukte al op verzenden.... perongeluk.
      Jouw kaart heeft een mooie rustige uitstraling, ik vind het een heel leuk kaartje.
      De huisjes zijn leuk zeg.

      Verwijderen
  2. MOOI maritiem kaartje Nynke. Ik vind die gestreepte huisjes/cabines zo LEUK.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuke huisjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje! Leuk dat je de sketch zo gaaf vindt! Je kaartje is er ook heel leuk mee! Die huisjes zijn zo enig! Fijn dat je meedoet bij K&K! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele leuke frisse kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk geworden met die leuke strandhuisjes!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart is het geworden, en ja die sketch is zo leuk!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!