maandag 6 maart 2023

Verjaardagskaart met vakjes

 Op zoek naar inspiratie voor wat verjaardagskaarten, besloot ik even door mijn leeslijst te scrollen. Ik kwam me toch een boel leuke challenges tegen! Ik had meteen zin en goede ideeën. Dus stof ik mijn blog voorzichtig af en hoop hier de komende tijd weer wat te plaatsen en deel te nemen aan wat challenges. Daardoor hoop ik ook wat meer kaarten te maken, want ook dat bleef er een beetje bij de laatste maanden.

Deze kaart maakte ik voor een man die graag gaat vissen. De dobbers van MD kocht ik een tijdje terug, maar ik kon er geen goede ideeën bij vinden. Gelukkig kwam ik de challenge van Knutsels en Kadootjes tegen: het maken van een vakjeskaart. Daar kon ik wel wat mee!
Met materialen van verschillende merken stelde ik deze vakjeskaart samen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. 


Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Layout A6 LR0730 
Marianne Design Craftable Kettingdots CR1392 
Marianne Design Craftable Dobbers CR1550 
CarlijnDesign snijmallen Gefeliciteerd blokletters CDSN-0042 (jarig)
Diverse snijmallen AliExpress
Designpapier Craft Sensations


Challenge:
Knutsels en Kadootjes - vakjeskaart


Groetnis, Nynke




10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent, en een geweldig kaart laat zien, heel leuk zo`n persoonlijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Nienke,
    leuk wat van je te zien en te horen. Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt! Vakjes kaarten zijn altijd leuk om te maken en te krijgen. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je weer een kaart hebt kunnen maken. Ziet er heel leuk uit. Je brengt me gelijk op een idee… groeten Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Nynke wat leuk je weer in blogland te zien! Heel leuk zo'n persoonlijke kaart voor iemand die van vissen houd en in de vakjes kaart heel mooi geworden!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je weer zin en tijd had om deze leuke kaart te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jou kaart en ook leuk je weer met een kaart te zien. hopelijk krijg je weer de inspiratie om weer meer kaarten te maken en op het blog te plaatsen. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke persoonlijke mannenkaart heb je gemaakt. De vakjes zijn zo leuk om van alles in te zetten. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart. Ik moest even kijken maar toen herkende ik een dobber. Top!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje is het geworden, mooi!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vakjeskaart heb je gemaakt voor de challenge bij Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!