vrijdag 3 december 2021

Geboortekaartje in roze en oker

Omdat ik de kleurencombinatie van het laatste Kleurenkaartteam zo leuk vond, maakte ik er toch even een kaartje mee. Ik had meteen bedacht dat ik er het mooie Crafty Patterns papier voor wilde gebruiken.


De stempel van het lieve zebraatje kocht ik onlangs tweedehands. Zo schattig voor een geboortekaartje! Er is ook een olifantje in deze serie, die hoop ik ook nog eens te pakken te kunnen krijgen. Ik maakte nu een meisjeskaart, maar er komt zeker ook nog eens een jongensvariant.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Zebra en Ezel EC0170 
Marianne Design Pretty papers bloc Crafty Patterns PB7054 
CarlijnDesign snijmallen Cirkels CDSN-0122


Groetnis, Nynke




4 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Nynke mooie kleurtjes en de zebra is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Die zebra is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart. Erg mooi papier heb je gebruikt.
    Die stempel is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk,lief babykaartjes mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!