zaterdag 4 december 2021

Welkom Thomas!

  In april liet ik deze jubileumkaart zien voor mijn beste vriend en zijn man, die twee jaar getrouwd waren. Zo'n beetje sinds de bruiloft (of misschien zelfs daarvoor al) zijn ze bezig geweest met het proces om goedgekeurd te worden voor adoptie. Man, dat was me een reis. Uiteindelijk kregen ze groen licht, en na bijna een jaar wachten kwam in mei Thomas bij hen wonen. In eerste instantie voor langdurige pleegzorg, maar ze hebben onlangs te horen gekregen dat ze hem definitief mogen adopteren. Daar moest natuurlijk een kaart voor gemaakt worden! 


Ik koos weer voor de regenboog. Het lieve slapende beertje mocht erbij en natuurlijk de naam. Die probeer ik toch eigenlijk altijd op een geboortekaartje te verwerken.

Ik maakte meteen maar een heel pakket om die kant op te sturen. Er moesten in elk geval Nederlandse kinderboeken in, om de Nederlandse taal wat te onderhouden (ze wonen in Engeland namelijk). Nijntje, Dikkie Dik en de tekeningen van Fiep Westendorp horen toch wel deel te zijn van een deels Nederlandse opvoeding, vond ik. Verder wat kleertjes, en drop voor de vaders natuurlijk!


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craft Stencil Cloud by Marleen PS8020 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Sweet Dreams PB7055 
Marianne Design Craftable Dreaming bear by Marleen
CR1503 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Zebra en Ezel EC0170 (tekst) 
Sizzix Thinlits Brush Lowercase Alphabet 661686
Snijmallen regenboog en wolken onbekend


Groetnis, Nynke


 

8 opmerkingen:

  1. Een hele leuke baby kaart met de regenboog en een lief beertje erop.
    Denk dat de rest ook wel gewaardeerd word.
    Leuk idee een Nederlands boekje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige beertje en de leuke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi gemaakt. Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan heb je een heel mooi pakket samengesteld Nynke, dat zal vast gewaardeerd worden. De kaart voor Thomas is schattig, mooi om de regenboog er op te verwerken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lieve kaart met dat beertje en de regenboog!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!