dinsdag 12 oktober 2021

Slimline panda's

 Ik zat zo lekker in de slimline kaarten afgelopen week, ik maakte er meteen nog maar twee. Die konden mooi mee in de bestelling kinderkaarten die ik had. Deze keer geen eenhoorns, maar panda's, daar had ik ook nog wat afdrukjes van liggen.


Het idee is (helaas) niet van mezelf, ik heb eerder vergelijkbare kaarten voorbij zien komen. Ik vermoed dat het originele idee van Rianne Smal is, maar ik kon het niet meer terugvinden.


Ik heb de afgelopen weken vaak mijn kaarten in setjes van twee gemaakt, vooral als het voor de voorraad was. Als je toch bezig bent en een vastomlijnd plan hebt, is het vaak niet eens heel veel meer werk om meteen een tweede kaart te maken. Ze worden alleen nooit exact hetzelfde, dat vind ik dan weer niet leuk.


Gebruikte materialen: 
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057 
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Panda EC0179 
Marianne Design Pretty papers bloc Do what you love PK9149
DécoTime designpapier
Distress inkt, diverse kleuren



Groetnis, Nynke


12 opmerkingen:

  1. Hele mooie vrolijke kinderkaarten! De panda's blijven een feestje op kaarten. Erg leuk gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat lief.
    Ik heb leuke nijlpaarden stempels die ook zeer geschikt zijn voor dit soort kaarten, ik ga het idee liften!
    2 Kaarten maken met hetzelfde idee, ik doe dat ook vaak want denk dan inderdaad "als het idee er is maak er dan ook gebruik van".
    Wat ik vaak doe is een kaart en een kerstkaart maken met hetzelfde idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tipje😉 en héél handig voor je kerstkaarten voorraad die je eind van het jaar nodig hebt!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt. Heb het ook zo vaak dat ik ergens een idee heb gezien en niet meer weet waar ik het heb gezien of van wie. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie slimline kaartjes de panda's zijn ook zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn twee leuke en mooi uitgewerkte kaarten geworden Nynke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke slimline kaarten met vrolijke pandabeertjes. Goed idee om er gelijk 2 te maken. Door verschillende kleuren en andere papier te gebruiken zijn ze toch allebei anders.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat zijn ze geweldig leuk!!!
    Liefs ANnemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super leuke kaarten.
    En toch niet helemaal het zelfde.
    Verschillende papier of kleuren word het toch anders.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super vrolijke kaarten!
    Deze leuke stempels lenen zich hier goed voor.
    Erg leuk om naar te kijken,krijg er een big smiley van🙂.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuke slimeline kaartjes heb je gemaakt. Wel slim om ze per twee te doen. Altijd handig voor de voorraad. EN de panda's zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke slimline kaarten met de pinda's. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!