zaterdag 9 oktober 2021

Slimline eenhoorns

 Bij de bestelling kerstkaarten die ik kreeg, kwam ook de vraag of ik voor wat kinderkaarten kon zorgen. Die heb ik eigenlijk niet op voorraad, omdat ik die het liefst een beetje op het kind aanpas. Dus had ik afgelopen week wat te doen!


Voor kinderkaarten vind ik de stempels van Elines diertjes zo geschikt. Ik heb er zelf geen, maar gelukkig had ik van een vriendin een flink aantal gestempeld en uitgestanst. Zo had ik een voorraadje om uit te putten voor deze kaart. 
Ik maakte er een zoet geheel van, koos eerst designpapier en kleurde daarna de eenhoorns met distress inkt. Mijn nieuwe tekststansen van Carlijn Design mochten er ook op, in paarse glitter. Zo werd het een echte meisjeskaart.


Gebruikte materialen: 
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057 
CarlijnDesign snijmallen Gefeliciteerd Hoera CDSN-0126 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Unicorn EC0180 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Panda EC0179 (cadeautje) 
Distress inkt Picked Raspberry en Dusty Concord
CraftSensations designpapier


Groetnis, Nynke


9 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    Erg leuk voor een kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een leuke kaart voor en meisje!!
    De glitters maken het nóg beter.
    En Unicorn blijven favoriet bij de meisjes, ik zie nog vaak dat dit gevraagd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk kaartje is het geworden met de eenhoorns leuk in de roze kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Nynke,

    Lekker girly in roze en unicorns.
    Hoop dat je nog steeds weinig last hebt.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje en zo zoet in roze.
    Echt meisjesachtig. EN die eenhoorns zijn nog stteds geliefd bij meisjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke meisjeskaart! Lekker roze en met eenhoorns. Dan zit je zeker goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke zoete kinderkaart en wat is je kaartje hieronder onwijs leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kinderkaart met de unicorn!! Hier zijn ze ook nog steeds enthousiast over die stempels. Volgende week op mijn blog een kaart met die stempels.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!