donderdag 14 oktober 2021

Kerstkaarten week 41

 Vandaag weer een tweetal kerstkaarten voor de bestelling die ik had. Gelukkig heb ik in de voorbije weken al aardig in het vooruit kunnen maken, want energie voor knutselen heb ik nog niet. De meeste coronaklachten zijn al wel weg hoor, maar ik ben nog zo moe steeds. Ik ben al blij als het lukt om te koken en na het eten onze zoon naar bed te brengen. Niks aan en ik mis het knutselen erg, maar ik moet er nu maar even aan toegeven. Gelukkig kan ik vanuit bed nog wel even een blogberichtje tikken.


Voor deze kaarten voerde ik een idee uit dat al erg lang op mijn lijstje stond: een kerststalletje in wit op wit. Van een vriendin gebruikte ik deze mooie tekststempel van Marianne Design. Ik vond hem zo mooi bij mijn kerststalletjes passen.


Ik stanste de stalletjes twee keer en plakte ze op elkaar, om zo toch iets meer diepte te creëren. En, om het wit een beetje te breken, toch een zilveren ster op een van beide kaarten.


Gebruikte materialen: 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 
Marianne Design Clear stamp Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
AliExpress snijmallen kerststallen


Challenges:


Groetnis, Nynke


16 opmerkingen:

  1. Heel mooie serene kaartjes. Wat vervelend voor je dat je zo'n last nog hebt van vermoeidheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaart, hopen dat je herstel nu door gaat zetten, want zo vermoeid zijn is niet fijn...'
    Gezellig dat je er bij bent deze week, Liefs Annemarie en Merit 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten! Luister goed naar je lichaam en ik hoop dat het snel beter gaat!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee chique kaarten! Veel beterschap toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kerstkaartje Nynke!
    Hel veel beterschap hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou daar wel van wit op wit
    Sterkte met je herstel mijn dochter heeft ook corona gehad al in februari maar die is ook nog lang niet fit
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 mooie kaartjes zo in het wit! Ik vind dit soort kaartjes altijd moeilijk! War naar dat je corona hebt gehad! Daar heb je heel veel last van hoor ik van velen. Wens je een snelle beterschap en toch leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die rest vermoeidheid hoor ik bij veel mensen en ik kan me voorstellen dat je daar van baalt Nynke. Hopelijk gaat het steeds wat beter. Mooie serene kerstkaarten heb je gemaakt met die stalletjes en mooie tekst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijntjes deze kerstkaartjes in wit. En heel veel beterschap gewenst.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi !!!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig deze kaarten. Veel beterschap gewenst; ik hoop dat je je gauw weer wat energieker voelt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 mooie kerstkaarten heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoor, verrassend mooi, dat wit op wit.
    Geef erg maar aan toe, aan je klachten, want hoe meer je je er tegen verzet hoe meer vermoeid je raakt.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze eenvoudige kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He jassen wat naar dat he vermoeidheid
    zolang aan houdt. Je hoort het helaas vaker na covid. Hopelijk wordt het snel beter.

    Mooi kaartje voor de kerst.

    Betterskip!!

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!