vrijdag 8 oktober 2021

Schommelkaart liftchallenge

 Tsja, en dan zit je zomaar ineens thuis met corona. Ik voelde me verkouden, deed voor de zekerheid een test en die bleek positief. Dus nu zitten we met zijn drieën thuis in quarantaine. Ik voel me niet heel erg ziek, gelukkig, maar heb niet genoeg puf om te knutselen. Bloggen lukt wel en ik heb eerder deze week lekker wat kaarten gemaakt, dus die kan ik jullie in elk geval laten zien.


Deze schommelkaart maakte ik voor de lopende liftchallenge. Wat is het weer een leuke opdracht! Toch vond ik hem niet makkelijk. Ik vond het moeilijk de decoratie voor de basis te bedenken. Ik heb het nu vrij eenvoudig gehouden, maar ik hoop dat het lukt om nog een kaart te maken, en dan met een wat uitgebreider tafereeltje.


Gebruikte materialen: 
CarlijnDesign snijmallen Cirkels CDSN-0122 
CarlijnDesign snijmallen Gefeliciteerd Hoera CDSN-0126 
Marianne Design Collectable Eline's Kittens COL1454 
Marianne Design Creatable Basket LR0520 
Marianne Design Creatable Bunting Banners LR0581


Challenges:
Carlijn Design (via de Facebookgroep)


Groetnis, Nynke






9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden, het model is ook zo leuk. Ik had hem ook willen maken maar zal wel te laat zijn. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje heb je gemaakt. En wat balen dat die corona toch maar doorgaat! Gelukkig ben je er niet al te ziek van en kon je wel knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Nynke,

    Wat is dat balen...corona ipv een snotkopje. Hopelijk blijft het de rest
    bespaart en knap je snel op.

    Je kaartje is heel leuk met die poesje.

    Beterschap en des ondanks fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar toch die Corona! Beterschap!
    Je wiebelkaart is erg leuk, een schatje dat poesje als blikvanger! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aahh wat een leuke kaart. Erg mooi geworden.
    Vervelend dat je Corona hebt. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat vervelend zeg!
    Ik hoop dat jullie er goed doorheen rollen.
    Gelukkig heb je wat kaartjes in voorraad zo te lezen, dan kan je in ieder geval bloggen en heb je wat contact.
    Deze is leuk hoor en goed zoals het is, ik vind juist dat niet teveel heel mooi.
    Sterkte en kijk goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al op Insta, maar natuurlijk kom ik ook nog even op je blog langs. Een super lieve lift is het geworden en de kleurtjes vind ik prachtig. Bedankt voor je inzending bij onze Liftchallenge!
    Hopelijk voel je je snel weer beter. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jee, ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Je kaartje is in ieder geval een schatje. Fijn dat dat nog gelukt is. Leuk dat vlaggenlijntje bovenin! Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!