maandag 18 oktober 2021

Sketch voor De Egel

 Yes! Zo langzamerhand komt mijn energieniveau weer wat op peil en zo lukte het gisteren om weer wat kaartjes te maken. De sketch van de lopende challenge bij De Egel sprak me in eerste instantie niet erg aan, maar hoe meer kaartjes ik voorbij zag komen, hoe meer zin ik kreeg om er ook aan te beginnen.


Ik scrolde eerst even door de deelnemers, want ik wilde graag een dier kiezen dat nog niet door een ander was gebruikt. Zo kwam ik bij de leeuw. Die was ook al een tijd niet tevoorschijn gekomen, dus dat kwam goed uit. Ik vond het Crafty Patterns papier er wel leuk bij passen.
De kaart heeft een leuk, wat kleiner, formaatje, maar de leeuw is eigenlijk wat te groot naar mijn zin. De cirkel uit de sketch valt nu een beetje weg, zelfs met een wat grotere cirkel van vellum erachter.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Leeuw & Tijger COL1455 
Marianne Design Pretty papers bloc Crafty Patterns PB7054 
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707


Groetnis, Nynke


12 opmerkingen:

  1. Hey Nynke,

    Leuke leeuwenkaart maakte je... Toffe papiercombo!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de sketch maakte je Nynke, de leeuw staat er stoer op te pronken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de leeuw, hij staat echt in de 'picture'...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de leeuw in de spotlight op dit papier. Fijn dat je weer meer energie hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi slimline kaartje met de leuke sketch en het leuke leeuwetje erop hij steelt echt de show
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de leeuw in de picture.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat je ook aan de gang bent gegaan met de sketch van de egel. Blij dat je toch weer wat energie ervoor had en inspiratie. Want het kaartje is zo mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je energie wat toeneemt Nynke en je kaart met de sketch is leuk geworden. Die stoere leeuw staat leuk bij het dessin-papier en op de onderste foto zie ik de cirkel goed hoor.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt met de leuke sketch van de egel Ik heb al 3 kaartjes gemaakt met de sketch want hij is erg leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met onze sketch. Het ziet er top uit!
    Dank je wel voor het meedoen bij de uitdaging van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig dat je toch nog hebt meegedaan, anders had je deze leuke kaart niet gemaakt en laten zien. Tip voor de leeuw: je had hem ook iets meer naar links of rechts kunnen zetten, dan zag je meer van de cirkel. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!