dinsdag 19 oktober 2021

Sketch voor De Egel #2

 Ik had de smaak zo lekker te pakken met de sketch bij De Egel, dat ik zondag meteen nog twee kaartjes maakte. Bij het 4 Season Swap Challenge Blog wordt een kaartje in het roze gevraagd, dus ik vond een geboortekaartje wel een goed idee.


Omdat ik de leeuw wat aan de grote kant vond, ging ik op zoek naar een wat kleiner diertje. De dieren van Eline hebben allemaal ongeveer hetzelfde formaat, dus ik kwam uit bij het beertje van Marleen, dat meestal op de maan ligt te slapen. Zoals jullie zien slaapt het ook prima op een wolkje. Niet mijn eigen idee hoor, ik zag het voorbijkomen op Instagram bij @ilonavandenb.


Wat vinden jullie, is het zo niet een lief setje geworden?


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Dreaming bear by Marleen CR1503 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Sweet Dreams PB7055 
Marianne Design Clear stamp Eline's baby teksten CS0171


Challenges:
De Egel (sketch met dier, blauwe kaart)
4SCB (think pink, roze kaart)
Crafty Animals (#55 anything goes, blue card)


Groetnis Nynke


11 opmerkingen:

  1. Leuke babykaarten, met deze sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze schattig geworden leuk idee het beertje op het wolkje, zo leuk verwerkt in de sketch
    vandaag bij mij ook een kaart met deze sketch hij is zo leuk om te maken.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is te zien dat jij de smaak te pakken hebt met deze sketch! Wat een schattige kaarten met dit lieve beertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee schattige kaartjes Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lieve kaartjes met het beertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuke en lieve kaartjes heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb je dat, met een sketch, dat je de 1 na de andere kaart maakt, zo fijn vind ik dat.
    Ik vind het helemaal nog niet zo makkelijke sketch, grappig is dat hè, jij schud ze zo uit je mouw en ik zit hier te ploeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig deze twee babykaarten Nynke. Bedankt voor je tweede deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 hele leuke kaartjes, en wat een leuk idee: op een wolkje kan het ook. heb i er gelijk weer een ideetje bij.
    Dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaartjes!
    Bedankt weer voor je bijdrage aan onze Think-pink-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze Think-Pink Challenge.
    Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!