zaterdag 16 oktober 2021

Mannenkaart

 Voor de verjaardag van een neef maakte ik deze verjaardagskaart, geïnspireerd op een kaart die ik zag bij Nobody ELSe


Zij gebruikte voor haar kaart wat grotere cijfers. Die had ik helaas niet, dus werd het hier en daar wel een gepriegel, met foamtape onder de kleine onderdeeltjes van de 4,6 en 8. Ik vind het idee wel heel erg tof, dus dit hoop ik nog eens te kunnen maken, maar dan wel met grotere cijfersnijmallen!


Deze kaart stuur ik in voor de challenge van 2 sisters on the blog, daar wordt een mannenkaart gevraagd.


Gebruikte materialen: 
CarlijnDesign snijmallen Gefeliciteerd blokletters CDSN-0042 
Marianne Design Pretty Papers bloc Men Only PK9169 
Marianne Design Gefeliciteerd snijmal+stempels KJ1721
Love2Craft snijmallen alfabet+cijfers


Groetnis, Nynke


10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart voor een knul.
    Deze past echt bij alle leeftijden.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hier een boel geduld voor moeten hebben, lijkt me inderdaad een heel gepriegel. Resultaat is wel super leuk geworden. Ook mooie stoere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart met de cijfers, en toch heel stoer door het kraft
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan. Mooie kaart.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toffe en stoere kaart met de cijfers! Leuk om de 20 extra de accentueren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere mannenkaart! Kraft geeft zo'n stoer, leuk, effect

    Fijn weekend

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n soort kaart heb ik ooit wel eens op pinterest gezien, weet niet van wie die is, maar misschien wel dezelfde bron als waar jij je kaart vandaan hebt.
    Ik vind juist de kleine cijfertjes wel een leuk, het wat rust, beetje CAS.
    Leuk om zijn leeftijd in een andere kleur te maken, springt het er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met die gestanste cijfertjes en mooi om de kaart van kraft te maken Nynke. Dat geeft een stoere uitstraling vind ik. Mooi dat blauw erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. Leuk ook die cijfers.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan! Ik gebruik hem even als voorbeeld haha.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!