donderdag 21 oktober 2021

Kerstkaarten week 42

 Zo'n twaalf uren later dan jullie van me gewend zijn, de kerstkaarten voor deze week. Gisteren had ik zo'n dag waarin van alles mislukte, dus ik ben maar niet gaan knutselen. Gegarandeerd dat dat ook mis zou gaan.
Nu had ik een kaart uit mijn concepten kunnen plaatsen, maar er is een sketchchallenge waar ik aan mee wil doen, dus het knutselen heb ik uitgesteld naar vanmiddag.


De sketch van Tuesday Morning Sketches stond voor vandaag op mijn lijstje. Bij deze wist ik meteen hoe ik het wilde aanpakken: een kerststalletje in het ovaal, en een tekst met embossingpoeder. Zoals jullie zien greep ik eerst naar mijn vertrouwde kleuren: blauw met goud.


Maar daarna pakte ik er nog wat nieuwe blokken designpapier bij. Klassiek kerstig in groen met rood werkte ook prima.


En ik besloot ook nog een wat minder traditionele kleurstelling te nemen. Stiekem vind ik deze het leukst, lekker fris en modern, dus deze ga ik insturen voor de challenge.


Gebruikte materialen:
Spellbinders ovaal
AliExpress snijmal Kerststal 
Carlijn Design Clear stamps Moderne Kerst CDST-0037 
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078 (sterren)
CraftSensations designpapier




Groetnis, Nynke


12 opmerkingen:

  1. Zo, je hebt ze even uit je mooie geschud lijkt wel.
    Ze zijn erg leuk en ik vind ook..... als het idee er is maak er dan gebruik van en maal meerdere kaarten.
    Ik vind de laatste ook het mooist, komt door de verrassende kleur en dan toch echt kerst, vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn alle drie heel leuk, maar inderdaad die met roze is heel erg mooi! Het kerststalletje is heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kerstkaartjes Nynke....de kaart met roze is mijn favoriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het vanmiddag wel lukte, en nog wel met drie tegelijk! Ze zijn leuk geworden, maar ik denk ook dat ik voor de roze ga!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Slim van je dat je het knutselen even uitgesteld hebt, mijn ervaring is dat het anders alleen maar een heleboel papier kost ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi drietal Nynke, het effect is steeds weer anders vind ik. Groot fan van de roze variant, heel mooi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful cards. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are so pretty, love the plaids.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are all beautiful!!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful set of Christmas cards. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are all beautiful but I do also love the pink and gray the best! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaartjes zeg toch zo anders allemaal..
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!