donderdag 7 oktober 2021

Kerstkaarten week 40

 In de zomervakantie kocht ik weer eens wat nieuwe snijmallen. Deze toffe A6 lay out zat nog ongebruikt in de verpakking en daar moest maar eens verandering in komen. Dat kon mooi met mijn opdracht voor bijbelse kerstkaarten! 


Voor de ene kaart gebruikte ik het frame, voor de andere de rechthoeken die daar uitgestanst werden. 


Ik zocht er rustig achtergrondpapier bij en puzzelde er de onderdelen van een kerststal in. 


Vandaag geen materialenlijst, want ik maak dit berichtje op mijn telefoon. 


Uiteraard wel de challenges:
 52WTC 



Groetnis, Nynke 


14 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met deze mal, ik heb hem ook nog ongebruikt liggen..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi al die kleine afbeeldingen in de vakjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaarten met de nieuwe mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartje met de nieuwe layoutmal leuk de kleine afbeeldingen in de vakjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten..
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je met deze mooie lay out mal gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bijbelse kerstkaarten heb je gemaakt Nynke.
    Wat een idee om de layoutmal voor je kerstkaarten te gebruiken.
    De kerstkaarten zijn heel sfeervol.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat heb je mooi gemaakt en heel een leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, heel stijlvol.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke kaartjes mer het frame Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om de onderdelen van de kerstgroep in de verschillende frames te plaatsen, Nynke. Heel mooi gedaan met die zachte kleuren.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kerstkaarten. Ik heb een zwak voor kerststallen dus vallen deze kaarten in goede aarde bij mij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful cards. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, rustige kerstkaarten zijn het geworden. Super! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!