vrijdag 22 oktober 2021

Halloween

 Het thema van de nieuwe challenge bij Marianne Design is Halloween. Daar heb ik eigenlijk niet zoveel mee, dus ik wilde hem al bijna aan me voorbij laten gaan. Maar toen bedacht ik me, dat het niet voor niks een 'challenge' heet, een uitdaging dus. Naar mijn idee bedoeld om ook eens uit je comfortzone te gaan. Dus, dat heb ik geprobeerd!

Drie producten van MD gebruiken was het moeilijkst, maar gelukkig was er het designteam met inspiratie. Ik weet niet of ik anders op het gebruik van deze kattensnijmal was gekomen. Het idee van een tafereeltje met een achtergrond van Distress inkt was gauw geboren. Ik zocht op Pinterest naar een mooie combinatie van inkten en vond die hier.
De onderdelen stanste ik uit zwart en het tekstje stempelde ik met een stempelalfabet van Carlijn Design.


En, omdat ik bang ben dat deze kaart over een jaar nog in mijn voorraad zit, wil ik hem graag met Halloween aan één van jullie sturen. Als je het leuk vindt om dit kaartje te ontvangen, laat het dan even weten in een reactie. Dan loot ik na het weekend iemand aan wie ik de kaart (en een kleinigheidje) ga versturen.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s French Cats COL1344 
Marianne Design Creatable Tak en Bloem LR0256 
Marianne Design Craftable Spiders and Bugs CR1383 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 
Carlijn Design Clear stamps Alfabet Modern CDST-0046
Distress inkt, verschillende kleuren


Challenges:


Groetnis Nynke


21 opmerkingen:

  1. Hoi Nynke,
    Wat een prachtige Halloween kaart!
    Mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed verzonnen Nynke, wilde hem ook al aan me voorbij laten gaan...maar ga het ook proberen, alleen die drie MD dingen gaat een dingetje worden denk ik...maar we duiken in de herfstspullen...en ga die grote pompoen bij Merit lenen denk ik.
    Het is een super gaaf kaartje geworden vind ik vooral die achtergrond TOP!!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje ik vind halloween ook altijd een lastig thema maar door jouw poezen zou ik ook een poging kunnen wagen heb ze nl ook en net wat je zegt het is een uitdaging superleuke achtergrond heb je erbij gemaakt.
    en ik vind het altijd leuk om post te ontvangen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je toch de uitdaging bent aangegaan. En er zoiets moois van hebt gemaakt. Vooral die achter is zo goed gelukt en zulke mooie kleuren. Heb zelf helemaal niks met Halloween en andere feestdagen. Deze challenge laat ik even aan me voorbij gaan. Post krijgen vind ik altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Nynke dit heb je heel creatief bedacht en gemaakt en je achtergrond met inkt is super!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk deze kaart !!!!
    Met halloween heb ik niet zoveel.....
    Dus ik begrijp dat deze kaart niet snel weg gaat !
    Maar wel leuk om te maken...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke halloweenkaart heb je gemaakt leuk met die katten erop,ik ben een kattengek hihi dus ik zou het leuk vinden als ik jou kaartje een mooi plekje bij mag geven.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje en een hele kleurrijke achter kant, de katten in het zwart hoort ook bij Halloween.
    Heb er ook niets mee maar ben toch bezig om een kaartje te maken.
    Dit is dus echt een uitdaging.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Nynke, die is wel heel gaaf geworden! Mooie achtergrond! Heel goed gelukt. Ik heb er niets mee, met Halloween, dus ik loot niet mee....wel lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ging bij mij net zo...... ik maakte ooit eens een Halloween kaartje, maar die heb ik nu nog in mijn voorraad zitten haha.
    Hoe achtergrond vind ik echt PRACHTIG, wat een mooie kleuren zijn dit.
    En de tekst Stempelen met losse letters is een goed bedacht idee, kan je alle kanten mee op.
    Inderdaad, een challenge en jij ging het aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.. this is amazing! Love the background!
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je heel GOED gelukt Nynke om een kaartje te maken en dat buiten je comfortzone. De achtergrond is SUPER MOOI.....zeker met die spetters erop. Post ontvangen is altijd leuk en toch laat ik zowel de challenge als jouw kaartje, met een kleinigheidje, aan me voorbij gaan. Er zijn al gegadigde en ik heb niets met Halloween.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Youre card is so beautiful, thanks for sharing it with us at The Unicorn Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je halloweenkaart top Nynke en inderdaad een echter uitdaging, voor mij ook hoor ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige Halloween kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig (spooky) kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Halloween" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind 'm superleuk Nynke.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Top dat je de challenge bent aangegan. En....het is je heel goed gelukt. Het is een echte Halloween kaart geworden.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gave halloween kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nynke wat super dat je jezelf toch hebt uitgedaagd. Geldt ook voor mij hoor....
    Je hebt er een supergave kaart van gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze spooky challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze is supergaaf geworden Nynke! Mooie achtergrond!
    Bedankt voor het meedoen met de “Halloween kaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!