zaterdag 2 oktober 2021

Aiden geboren

 Daar is hij dan, de laatste baby die 'op school' nog geboren moest worden. Vijf baby's binnen een jaar, toch wel bijzonder! En een hele kluif voor onze directeur, al dat zwangerschapsverlof zien op te vullen. Van de vijf collega's zijn er inmiddels al weer drie terug op het honk, gelukkig hadden de dames de zwangerschappen redelijk verspreid.

 
Voor Aiden maakte ik een lichtblauw kaartje met een lief konijntje er op. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het idee voor de kaart niet van mezelf is. Ik had weinig inspiratie en kreeg een inspiratiefoto opgestuurd van een vriendin die ze van Instagram had geplukt. Dat is dus zo'n social media ding waar ik nog niet aan begonnen ben. Zou dat nog handig zijn, inspiratietechnisch?


En hier nog even alle kaarten die ik voor de collega's maakte. Twee meisjes en drie jongens zijn het uiteindelijk geworden: 


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Dreaming bear by Marleen CR1503 
Marianne Design Collectable Eline’s Baby Bunny COL1463 
Marianne Design Collectable Eline's Sheep COL1385 
Marianne Design Clear stamp Eline's baby teksten CS0171 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Sweet Dreams PB7055 
Sizzix Thinlits Brush Lowercase Alphabet 661686


Challenge:
KIC (wereld kaarten maak dag)


Groetnis, Nynke


8 opmerkingen:

  1. Een leuk babykaartje Nynke.
    De hele serie is mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige konijntje erop
    leuke serie babykaartjes zo bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie geboorte kaartjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze babykaart is leuk geworden Nynke.
    Mooi ze allemaal bij elkaar te zien, zo verschillend ook.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje, op instagram was het kaartje voor Tom zag ik! Instagram heeft veel reclame en er komen ook dingen voorbij waar ik totaal geen interesse in heb. Maar af en toe kijk ik weleens even.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige babykaart!
    Past mooi in de serie.
    Ik denk dat de babyboom door het corona jaar komt😉
    Ik doe ook niet aan insta, bloggen vind ik leuker.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaarten Nynke, heel tof met de MD diertjes. Het zal voor jullie directeur inderdaad een hele kluif geweest zijn om de afwezigheden op te vullen, maar zo leuk zo'n babyboom.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!