donderdag 2 september 2021

Kerstkaart week 35

 Een tijdje terug werd ik op Facebook lid van een een Clean and Simple kaartengroep. En daar komen me toch een hoop mooie dingen voorbij! Nu zijn mijn kaarten over het algemeen al wel vrij rustig, met niet al te veel tierlantijnen, maar echt CAS vind ik nog best lastig hoor. Veel witte/lege ruimte, weinig tot geen designpapier. Niet gemakkelijk, maar goed uitgevoerd kan het zo mooi zijn!


Hier weer een CAS-poging van mijn kant (en er volgt er morgen nog één). Een kerstkaart in lekker klassiek kerstrood met goud en wat groen, geïnspireerd op een kaart in die bewuste groep.


Gebruikte materialen:
Love2Craft Snijmal label 
Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen CR1478 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037


Challenges:


Groetnis, Nynke


17 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige en sjieke kerstkaart Nynke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er héél mooi uit!!
    Precies goed, niet te veel en niet te weinig. En zo mooi, het rood met wit en klein beetje goud erbij, echt Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A pretty Poinsettia card, many thanks for sharing with us at Allsorts CAS theme this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje helemaal mijn stijl ik hou van CAS mooi kleuren combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje Nynke....mooi CAS!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the bold red and green with all the white space. It looks amazing. Thanks so much for joining us for our CAS challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige cas kerstkaart Nynke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie eenvoudige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart is het geworden.
    Ik vind het ook altijd maar moeilijk om een cas-kaart te maken, maar het lukt jou goed.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind CAS kaarten ook erg mooi, maar zelf maken ook erg moeilijk. Deze van jou vind ik heel goed geslaagd hoor.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. CAS kaarten maken is volgens mij het moeilijkste wat er is....
    Jouw kerstkaart is heel mooi geworden Nynke.
    Mooi de combinatie van wit, goud, rood en groen. Echt kerst.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt CASkaarten maken vind ik ook heel moeilijk Nynke. Voor mijn gevoel mist er vaak toch nog iets als ik heel veel wit heb.
    Maar deze kaart van jou is prachtig en leuk dat je zo'n bron van inspiratie gevonden hebt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gelukt deze CAS kaart. De rode rechthoek achter het label geeft net dat beetje extra.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kerstkaart
    Ik hou van CAS-kaartjes, maar vind die supermoeilijk om te maken!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem prachtig. En ja, Cas is een kunst op zich..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!