vrijdag 3 september 2021

Hoera! Opa en oma!

 Zoals ik gisteren beloofde, vandaag weer een CAS kaartje. Bij AAAcards loopt er een leuke challenge: Gebruik een strook van 1 inch breed, en daar moet alles in of op vallen. Dat betekent dus geen tekstjes o.i.d. ernaast of eronder. Het was even een uitdaging, maar volgens mij ben ik best geslaagd.


Ik maakte de kaart voor mijn oom en tante, die hun eerste kleinkind mochten verwelkomen. Zo leuk voor ze, en dan komt er binnen nu en een week of drie meteen nog een tweede kleinkind bij. Uiteraard maakte ik ook een kaartje voor de trotse ouders van de kleine meid, maar die laat ik later zien.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Creatable Voetjes LR0305 
Marianne Design Clear stamp Eline's baby teksten CS0171
CraftSensations Designpapier 
WOW embossingpoeder Opaque Bright White Super Fine


Challenges:
AAA cards (one inch strip)


Bij Knutsels en Kadootjes werd mijn kaart in de top 3 gekozen! Word ik altijd blij van!


Groetnis, Nynke


11 opmerkingen:

  1. Goed gelukt om op die strook alles kwijt te kunnen. Heel leuk kaartje. Gefeliciteerd met je top kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende babykaart Nynke, erg mooi ook met de witte gestempelde tekst in embossing.
    Je vroeg op mijn blog gisteren of ik ze zelf allemaal verstuurde….nee hoor niet allemaal maar wel veel en ik had er vorige jaar best veel verkocht dat ik voor mezelf nog kaarten moest kopen dus nu ben ik voorbereid en mocht ik teveel hebben dan hoef ik volgend jaar niet zoveel te maken ;)
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knaaaaaap.
    Je bent er heel goed in geslaagd.
    Heel mooi kaartješŸ„°

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really lovely New Baby creation, many thanks for joining us at Allsorts CAS challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie cas kaart. Zo schattig die kleine voetjes. Gefeliciteerd ook met je toppertje. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes laat je deze week weer zien!! En dit is een hele toffe CAS kaart.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige CAS kaart heb je gemaakt, lief die voetjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er goed in geslaagd met deze opdracht een leuke CAS kaart te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet card and a fab use of thevone inch strip. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach gut wat een schatje. Bedankt foor het meespeeln bij AAA cards

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!