donderdag 26 augustus 2021

Kerstkaart week 34

Ik hoop niet dat jullie het al zat zijn, maar ik gooi er nog maar eens kaartje in met deze leuke sketch. Het doel was een kerstkaart, want die had ik nog niet gemaakt met de sketch, en ik wilde er iets met transport op, want dan kan ik hem insturen voor de challenge van Knutsels en Kadootjes.
Tijd om het autootje met de kerstboom weer eens tevoorschijn te halen dus! Het blokje papier ligt er al een tijd en had ik lang niet gebruikt, dus dat kwam ook op tafel. Ik moest wel erg zoeken naar een geschikte combinatie van designpapier. Uiteindelijk had ik zelfs zoveel papier gesneden, dat ik er een tweede kaart van kon maken. Die staat overigens nog in mijn mapje met concepten, voor drukkere tijden.


Ben ik trouwens de enige die dit autootje alleen maar in het rood maakt? Het is nog nooit in me opgekomen om een andere kleur te stansen. Misschien toch eens proberen...


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Creatable Driving home for Christmas LR0567 
Marianne Design Clear stamp Eline’s Christmas EC0151
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch)
Décotime designpapier

Challenges:
Creaties Suzan (via Facebook)


En zo leuk, met onderstaande kaart haalde ik een topplaatsje bij Atlantic Hearts Sketch Challenge

 



Groetnis, Nynke


 

25 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk! Ik heb ook een autostaans en nu je het zegt is rood toch wel de favoriete kleur, een geslaagde kerstkaart Nynke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk dit autootje metkerstboom...ja en rood hoort natuurlijk beetje bij de kerst, maar met een andere kleur auto kun je ook de boom halen hoor....
    lekker om wat in voorraad te hebben voor als het een keer niet uitkomt.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke en fleurige kaart Nynke, het rode autootje staat juist erg leuk bij het designpapier.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sketch wat een leuk autootje staat erop leuk het streepjes en bolletjes papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps en natuurlijk ook gefeliciteerd met je toppertje
      groetjes ellen

      Verwijderen
  5. Prachtige kerstkaart met het rode autootje.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart en gefeliciteerd met je top kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kartje met de auto met kerstboom Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje met deze sketch! En inderdaad ik gebruik ook vaak de rode variant voor de auto! De kleuren komen dan zo mooi uit! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart! De sketch is ook echt een heel fijne; goed te gebruiken. De auto heb ik ook al eens in oranje en donkerblauw uitgesneden, maar rood blijft toch mijn favoriet. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congrats met je topper !
    Deze is ook weer gaaf !!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt met het autootje, ik ben benieuwd hoe hij is in andere kleuren.
    Gefeliciteerd met je topper, die is ook zo gaaf ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het tafereel blijft erg leuk vind ik hoor, dus een mooie kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart is het! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. EN van harte met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kerstkaartje!! Ja ik zou in 1e instantie ook voor rood gaan maar als je eens wat anders wilt dan zou ik voor donkerblauw gaan of zo. Krijg je waarschijnlijk een heel ander soort kaartje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke vrolijk gekleurde kerstkaart Nynke. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kerstkaart met de mooie auto...Bedankt dat je mee doet bij 52WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een super mooi kerskaartje Nynke leuk die auto met de kerstboom op zijn dak
    Gefeliciteerd met je toppertje......geniet ervan!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerd!!
    Ik heb deze auto inderdaad vooral in het rood gezien. Een echte kerstauto dus.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tof kerstkaartje. De auto zie je idd meest in rood, mooi contrast met het groen, maar denk dat die in andere kleuren ook best leuk zou zijn...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een LEUK kerstkaartje is dit Nynke. Enneh.....op deze manier krijg je wel een groene kerstboom in huis ;).
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!