dinsdag 24 augustus 2021

Wondertje op komst

 Voor wie het zich afvroeg: het werd lekker lezen, afgelopen maandag. Ik was in zo'n mooi boek bezig! Een tijdje terug las ik al 'Voor jou', van Jojo Moyes. Prachtig boek, waarbij ik het niet droog kon houden. Dit boek is ook verfilmd en is op Netflix te vinden als 'Me before you'. Zet de zakdoekjes maar klaar...
Sinds kort heb ik op mijn e-reader een KoboPlus-abonnement, en daar vond ik de twee vervolgdelen op 'Voor jou': 'Een leven na jou' en 'Voor mij'. Dikke aanraders, ik heb er zo van genoten! 
Zo, klaar nu met de boekbespreking, over naar de kaart. (Maar jullie mogen gerust jullie boekentips achterlaten hoor!)


Deze kaart maakte ik voor een lieve vriendin die in verwachting is van haart tweede kindje. Ik baseerde mijn kaart op deze kaart, gemaakt door Marjoleine.
Leuk hé, dat schilderijtje met de sokjes? Niet verder vertellen hoor, maar daar zit een heeeele dikke inktvlek onder. Ik had mijn inktkussen niet meteen weer afgedekt en er met mijn hand tegenaan gezeten. En daarmee dus mijn kaart bevlekt. Mijn gezicht zat er ook onder, maar dat was een stuk makkelijker te verwijderen! Als ophanghaakje gebruikte ik een strikje/knoopje uit de set met verschillende cadeautjes van Marianne Design.
De kaart is inmiddels gearriveerd, en hij werd erg gewaardeerd!


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Typewriter COL1358 
Marianne Design Collectable Eline’s Baby Essentials COL1421 
Marianne Design Craftable Card Display CR1521 
Marianne Design Craftable Presents by Marleen CR1488 
Marianne Design Clear stamp Eline's baby teksten CS0171
Love2Craft snijmallen sokjes
CraftSensations designpapier


Groetnis, Nynke



6 opmerkingen:

  1. Wat een lief en schattig kaartje, o ja ik herken het gisteren gebeurde mij hetzelfde. Fijn dat je zo genoten hebt van het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het moodbord, leuk idee voor een babyaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het geworden. Helaas zo herkenbaar dat gesmeer met een inktkussen, had laatst alles zo mooi en opeens ook een vlek. Gelukkig kan je het meestal wel verbergen. Ben dol op die serie boeken van Moyes. Al heel vaak gelezen. Laats net het boek Nala’s wereld gelezen heel wat anders maar vond die ook erg leuk. En de boeken van Hendrik Groen zijn zo grappig. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke babykaart. Ha, ha, dat met die inktvlek is heel herkenbaar. Maar je hebt hem keurig weggemoffeld met het schilderijtje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof kaartje, eens iets heel anders voor en zwangere

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf felicitatiekaartje voor de zwangere.
    En dat boek "Voor jou" las ik ook pas. Ik wist niet dat er nog vervolgdelen waren, maar die ga ik zeker opzoeken...
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!