donderdag 12 augustus 2021

Kerstkaart week 32

Week 32 alweer! Ik maakte nog maar weer eens een kerstkaart in blauw en goud. Blijft een mooie combinatie. Ik begin bijna te wensen dat ik van dit papierblok nog een extra exemplaar had gekocht, want ik gebruik het graag en veel.
Voor deze kaart pakte ik mijn mooie grote kerststans van Carlijn Design er weer eens bij. Gestanst uit glitter en op een mooi papiertje geplakt, hoeft er wat mij betreft niet veel meer bij. 


Ik heb de smaak van het kaarten maken echt wel weer lekker te pakken, ik maakte er 16 in 8 dagen. Lekker wat kaarten voor challenges, wat voor de voorraad en alvast wat kerstkaarten in het vooruit. Ik geniet volop en er gaat fijn wat designpapier door heen. 


Gebruikte materialen: 
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057 
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078
Snijmal Kerststal AliExpress
Designpapier CraftSensations

Challenges:
Carlijn Design (via de Facebookgroep)


Groetnis, Nynke


 

20 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met dat glitter!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij zit heerlijk in de kerstkaarten flow!!! zoveel kaartjes.
    Deze is echt prachtig.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze kleuren mooi de grote stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart in het blauw met de glitter.
    Jij gaat weer als een speer met de kaarten..
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Het is zeker mooi papier.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk de goudkleurige details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je de smaak weer te pakken hebt Nynke, zeker als je er zelf van geniet. Een mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt en dat donkerblauw met goud heeft een hele mooie uitstraling vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, die combinatie van blauw en goud is en blijft prachtig!
    Leuk dat je er momenteel weer zo'n plezier in hebt, zelf zit ik ook weer helemaal in de kaarten-maak-flow!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je de maak van kaartenmaken weer te pakken hebt. Dit is ook weer een beauty!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je weer zin hebt om kaarten te maken en dit is ook weer een hele mooie! Mooie combinatie dat goud met donkerblauw!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg mooi deze kaart, ja blauw en goud een prachtige combinatie.
      Groetjes van Marian.

      Verwijderen
  11. Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Nynke...zo mooi dat sprankelend goud met donkerblauw...prachtige combinatie is het geworden
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi!!! Ik houd van blauwe kerstkaartjes šŸ’–

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart is dit Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, Nynke! Mooie combinatie is dat diepe donkerblauw met goud.
    Misschien hebben ze dit papierblok in het najaar wel weer in de herhaling, hij is van Action, toch?
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Erg leuk met dat kerststalletje.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart Nynke.
    Blauw blijft mooi voor een kerstkaart.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een heel mooie kerstkaart Nynke.
    Het donkerblauw en goud staat zo chique.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig in dit mooie blauw met goud !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie kerstkaart, prachtige tekststans, het goud doet het idd heel mooi bij het donkerblauw!
    Leuk dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaartje.
    Groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!