dinsdag 10 augustus 2021

Yldou geboren

 Eind juni werd er weer een 'schoolbaby' geboren, de vierde al. Een meisje deze keer, en ze kreeg de mooie Fryske naam Yldou. Uiteraard maakte ik weer een kaart om namens het hele team aan de gelukkige ouders en grote broers te sturen.


Al heel lang had ik bedacht dat ik een kaart wilde maken met een zwaan er op voor deze geboorte. Twee extra kuikens mochten er op, dat zijn de grote broers. Met dit idee zocht ik een leuke layout op Pinterest, pakte er mooi papier bij, en met de zwaan al klaar was de kaart zo af . Het uitzoeken van de kleuren papier voor de bloemetjes duurde denk ik nog het langst. Hebben jullie dat ook, dat je soms erg lang kunt twijfelen over de kleinste details?


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Swan COL 1478 
Marianne Design Creatable Blossom LR0697 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Babies Pink PB7050
Lettersnijmallen AliExpress


Groetnis, Nynke


11 opmerkingen:

  1. En wat een prachtige naam voor dit meisje, je kaartje is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaart.
    Mooie aparte naam voor deze nieuwe wereldburger.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, die is mooi en lief geworden zo !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd!!
    De zwaan met haar baby veilig onder de vleugel, zo mooi bedacht. En dan de 2 grote broers erbij, leuk hoor.
    Jazeker heb ik dat ook....... uren kan ik zoeken naar het juiste strikje of glittertjes of knoopje.
    Of de kleur van iets, in jou geval de mini bloemetjes, het moet bij mij ook echt passen anders zoek ik verder.
    Gek hè, want de ontvanger ziet het vaak niet eens. Die ziet gewoon en hele leuke kaart, die met liefde gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Zo leuk met het kleine zusje en de grote broers. De details kosten idd vaak de meeste tijd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een mooi kaartje met de leuke zwaan met jonkies
    leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een super lief kaartje! Ik doe er soms langer over om te zoeken naar papier dan het maken van het kaartje zelf!
    Komt ook omdat mijn knutselspullen door het hele huis heen liggen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je voor de geboorte van Yldou gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk kaartje. Herken het zo goed. Vaak heb je een heel leuk idee maar het juiste papier en details erbij zoeken kan een drama zijn. Een leuke naam trouwens, nog nooit gehoord. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent er toch goed in geslaagd Nynke want het is een schattig kaartje geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wilde gisteren al reageren maar we zijn op vakantie en internet werkte niet echt mee. Het ziet er naar uit dat het nu wel gaat lukken.
    Heel lief je kaartje voor het kleine meisje. En wat een prachtige naam heeft ze gekregen.
    Had je mijn reactie op je vraag over het alfabet nog gelezen?

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!