vrijdag 13 augustus 2021

Bedankt

Vorige week gebruikte ik het laatste 'bedankt'-kaartje uit mijn voorraad. Hoog tijd om weer wat nieuwe te maken dus.
In de Facebookgroep 'Creaties Suzan' loopt een hele leuke sketch-challenge, dus die pakte ik er bij. Ik had nog een setje snijmallen liggen van plantjes, potten en een bijpassende mand, dat ik nog amper had gebruikt. Het voornemen om al mijn nieuwe, ongebruikte mallen te gebruiken staat nog steeds, dus deze mocht door mijn stansmachientje. Het mooie Herbs & Leaves blok er nog bij en zo was het kaartje gauw klaar. 

Deze sketch vond ik zo leuk, daar gaan jullie nog veel meer van zien te komende tijd. Je mag maximaal 5 kaartjes insturen, en ik denk dat ik daar straks wel op kom. Dat moesten van mezelf dan wel kaarten zijn voor verschillende gelegenheden, en tot zover lukt dat goed.


Het koopverbod dat ik mezelf had opgelegd (geen nieuwe mallen kopen tot alle ongebruikte mallen gebruikt zijn) heb ik maar opgeheven. Ik heb eindelijk platen besteld voor mijn gekregen Cuttlebug, en toen rolden er zomaar wat mallen in mijn winkelmandje. Ik vond wel dat het mocht, om te vieren dat ik weer inspiratie en knutselzin heb. Ook bij de Action kocht ik leuke nieuwe mallen, dus ik kan wel weer even vooruit. Jammer dat de vakantie al weer bijna over is...


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Pretty Papers Bloc Herbs & Leaves PK9152 
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch) 
Nellie`s Multi Frame Die straight round MFD 055 
Marianne Design Craftable Cactus CR1413
Snijmallenset AliExpress 
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707


Challenges:
Creaties Suzan (via Facebook)


Groetnis, Nynke

 

12 opmerkingen:

  1. Leuke bedankkaart.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuke papier en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een superleuke kaart Nynke! die sketch is ook een leuke. Een oude van Cheerful sketches. ken je dat blog? Elke maand een leuke, niet moeilijke sketch.
    En dat verkoopverbod...zo herkenbaar! Ik heb nu een doos met spullen die ik nog niet eerder gebruikt heb in het zicht staan en die ga ik nu eerst eens gebruiken. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets nieuws koop. Ik weet zo langzamerhand dat het me niet gaat lukken....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje met deze leuke snijmalletjes en mooi dessinpapier.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en wat gaaf is die mand Nynke, net echt en heel divers inzetbaar denk ik. Het is echt een hele mooie frisse bedankkaart geworden. Groot gelijk om lief te zijn voor jezelf , lekker genieten van je spulletjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Koopverbod? Heb ik al lang geleden afgeschaft. Maakte me alleen maar ongelukkig en dat past niet bij deze hobby, toch? Geniet van je nieuwe spulletjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje! Wat een leuk mandje is dat.
    Zo'n koopverbod geef ik mezelf ook wel eens maar het lukt iedere keer maar niet....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart met al dat frisse groen!
    Ik doe niet meer aan een koopverbod want dat werkt toch niet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supermooi kaartje en de snijmalletjes erin verwerkt zien er geweldig uit.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met al die serene kleuren. Tof ook dat draadmandje erbij. En ja ik moet bekennen dat alle mallen hier ook nog niet gebruikt zijn. Maar dit keer de action door gegaan zonder iets aan knutselspullen mee te nemen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi kaartje Nynke.

    Leuke mallen en kleuren heb je gebruikt.
    Koop verbod werkt bij niet echt..integendeel🙈

    De 21ste is Bakkeveen weer😉

    Goed weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!