zondag 15 augustus 2021

Hoera!

Voor de huidige Liftchallenge mag je deze keer zelf de kaart kiezen die je wilt liften. Dat is leuk! Ik had nog een gekleurde eenhoorn liggen die ik graag eens wilde gebruiken, dus ik dook in mijn pinterestbord met inspiratiekaartjes. Daar vond ik een prachtig kaartje van Rianne Smal dat ik heb gelift.

Hieronder zie je de kaart die ik maakte, ideaal voor een kleine meid, denk ik.


En dit is de kaart die ik heb gelift. Je kunt hem hier bekijken.


Ik moest werken met de materialen die ik had, dus je ziet dat hij toch weer heel anders is geworden. Ik was te lui om inkt te blenden, dus zocht een mooi pastelpapiertje uit mijn stapel designpapier. Mijn letters zijn kleiner, dus kwam de ruimte anders uit en ik gaf er mijn eigen draai aan: minder vol en rustiger.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Unicorn EC0180 
Marianne Design Gefeliciteerd snijmal KJ1721 (tekststempels)
AliExpress snijmallen letters en wolkjes
Designpapier CraftSensations

Challenges:
Liftchallenge
Carlin's kaartenparadijs (alles mag)
HobbyVision (pailletten of strasssteentjes)


Groetnis, Nynke
 

7 opmerkingen:

  1. Supercool is dit kaartje.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaart is zeker veel meer ingetogen en je hebt ook niet de tweede eenhoorn die in het origineel gebruikt werd gedaan. Een vrije lift is het en zeker mooi, ook door de zachtere tinten. Fijn dat je meedoet met onze jubileumchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij worden alle kleine meisjes blij van pastelkleurtjes en eenhoorns, helemaal als er ook nog wat bling op zit. Een toppertje dus! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan onze jubileum-liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Nynke! Ook de volgorde. Het uitgangspunt was je unicorn en zo vond je je Liftkaart. Ook leuk. Schattig kaartje en ook jouw lift is mooi. Juist leuk met een eigen draai. Dat is ook wel een beetje de befoeling van liften!
    Dankjewel voor het meedoen met de jubileum challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige liftkaart Nynke
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!